قابل توجه  دانشجویان روزانه و نوبت دوم (شبانه) جهت دریافت وام

۰۳ آبان ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۸ کد : ۷۶۵ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۳۵۰۱
قابل توجه  دانشجویان روزانه و نوبت دوم (شبانه) جهت دریافت وام

قابل توجه  دانشجویان روزانه و نوبت دوم (شبانه) جهت دریافت وام در سامانه فاز 2 


مهلت ثبت نام وام های نیمسال مهر 99 تا  99/8/30 می باشد در صورت تمدید متعاقباً اعلام خواهد شد.
(شرایط ثبت نام برای دانشجویان قدیمی از سال 87 تا مهر 99که مدارک خود را قبلاً ارائه نموده اند و از تسهیلات استفاده نموده اند به این شیوه است :که از طریق مرورگر اینترنت اکسپلورر وارد سایت bp.swf.irشده (در صورت مشاهده پیام خطا از منوی tools   گزینه compatibility view setting  را کلیک نموده و در قسمت add this website آدرس سایت را add  نمایید .)وبعد از انتخاب گزینه سامانه ی پورتال فاز 2 نام کاربری ورمز عبور را همان کد ملی خود با رعایت فاصله وارد نموده و گزینه درخواست وام را انتخاب کرده و هر نوع وام مورد نیاز را تایید نمایید. دقت کنید شماره حساب شما که در سیستم ثبت می باشد صحیح و مربوط به شما ، و حساب و سند تعهد شما فعال باشد در غیر اینصورت عواقب آن به عهده شما می باشد وپس از آن قوانین صندوق رفاه را مطالعه نموده سپس درخواست خود را ثبت کنید.
(شرایط ثبت نام برای دانشجویان جدیدی که تا کنون در امور رفاه پرونده نداشته و هیچ گونه تسهیلاتی دریافت ننموده و درحال اقدام به تشکیل پرونده می باشند به این شیوه است: با استفاده از مرورگر اینترنت اکسپلورر به صفحه یbp.swf.ir رفته و در قسمت ثبت نام دانشجویان در سایت روی دکمه ثبت نام کلیک نمایید.(در صورت مشاهده پیام خطا از منوی tools   گزینه compatibility view setting  را کلیک نموده و در قسمت add this website آدرس سایت را add  نمایید .)در صفحه ای که باز می شود کد ملی خود را در کادر مربوطه جستجو کنید. پدیدار شدن اطلاعات شما حاکی از آنست که قبلاً در آن سایت ثبت نام شده اید.در صورت عدم نمایش کد ملی و مشخصات شما،در صفحه جدیدی که باز می شود اطلاعات خود را در کادر های مربوطه وارد کنید. به این ترتیب که در کادر مربع کلیک کرده، صفحه نام یا کد شهر باز می شود.سه حرف اول نام شهر محل تولدخود را وارد کنید و کلید جستجو را بزنید.از بین شهرهای یافته شده روی نام شهر خود کلیک نماییدو سپس گزینه انتخاب را کلیک کنید. سپس در قسمت بعدی تاریخ تولد خود را با وارد کردن ابتدا سال به صورت کامل و سپس ماه و روز(مثال:1370/01/01) وارد کنید.بدین ترتیب کادر های بعدی را نیز با وارد کردن اطلاعات شخصی خود تکمیل نمایید. در برخی شناسنامه ها شماره ملی به منزله همان شماره شناسنامه است.در چنین مواردی همان شماره هم برای شناسنامه وهم برای کد ملی ثبت شود.سپس اطلاعات تحصیلی خود را وارد کرده و در انتها پس از درج شماره تلفن های ثابت و همراه خود روی دکمه ذخیره کلیک نمایید.برای وارد کردن نام دانشگاه، نام دانشگاه را وارد کرده و کلید جستجو را بزنید.سپس روی نام دانشگاه کلیک کنید و آنرا انتخاب کنید. برای درج رشته تحصیلی و باقی موارد به این شکل نیز به همین ترتیب عمل کنید. ممکن است نام دانشکده برای دانشگاه جهرم فعال نباشد.
لطفاً توجه داشته باشیدکه ورود اطلاعات چه شخصی و چه تحصیلی اعم از نوع دوره تحصیلی (نوع دوره تحصیلی برای دانشجویان روزانه، "روزانه "و برای دانشجویان شهریه پرداز: "نوبت دوم" انتخاب گردد) مقطع تحصیلی( مقطع تحصیلی برای دانشجویان مقطع کارشناسی، "کارشناسی پیوسته "برای دانشجویان کارشناسی ارشد،"کارشناسی ارشد ناپیوسته "و برای دانشجویان که مقطع کاردانی گذرانده و در مقطع کارشناسی در حال تحصیل می باشد "کارشناسی ناپیوسته "و برای دانشجویان دکتری،"دکتری تخصصی ناپیوسته ")، سال و نیمسال ورود و شماره دانشجویی با نهایت دقت و توجه انجام گیرد تادر مراحل بعدی برای ثبت وام ها و نیز انجام تسویه حساب خللی ایجاد نشود.
لازم به ذکر است ثبت نام دانشجویان به شرطی وارد مراحل بعدی می شودکه مدارک خود اعم از سند تعهد ، کپی حکم کار گزینی کپی شناسنامه و کارت ملی دانشجو و ضامن و شماره حساب بانک تجارت که به نام خود دانشجو می باشد را قبلاً به اداره رفاه واقع در پردیس جهت ثبت در سامانه تحویل نموده است .مهلت ارائه مدارک تا 99/8/30 می باشد که در این صورت اطلاعات در سایت فعال می باشد و ثبت درخواست برای دانشجو صورت می پذیرد. در صورت تمدید مهلت ثبت نام متعاقباً اعلام خواهد شد.
پس از ثبت نام و ورود به پورتال دانشجوی می بایست مراحل زیر را انجام دهید.
1-بر روی قسمت درخواست وام کلیک نموده و گزینه وامهای درخواستی مثل تحصیلی را انتخاب نمایید.
2- دقت نمائید شماره حساب شما که در سیستم ثبت می باشدمربوط به شماو حساب فعال باشد در غیر این صورت عواقب آن به عهده شما می باشد.
3-پس از تایید شماره حساب، قوانین صندوق رفاه را مطالعه نموده و تایید نمایید و بر روی گزینه ثبت درخواست کلیک کنید.
4- دانشجویانی که در سیستم آنها شماره حساب و یا سند تعهد ثبت نگردیده می بایست به کارشناس اداره رفاه دانشگاه واقع در پردیس مراجعه و نسبت به تحویل مدارک اقدام نمایید.
5-در صورت فراموش کردن رمز عبور با کارشناس اداره رفاه تماس حاصل فرمایید. شماره تماس 07154372252    
(داخلی 136)
*آدرس سایت میانبر جهت ثبت نام اینترنتی وام های دانشجویی درسامانه پورتال فاز 2: www.bp.swf.ir

مدارک و شرایط وام های دانشجویی:
1-    اصل سند تعهد محضری

2 - کپی حکم کارگزینی ضامن و گواهی کسر از حقوق الزامی می باشد.

3- کپی کارت ملی دانشجو و ضامن دانشجویی

4- افتتاح حساب در بانک تجارت به نام خود دانشجو به همراه شماره شبا و کپی کارت بانکی (مخصوص دانشجویان روزانه)
با توجه به شرایط موجود مدارک را باید  پست کرد
وام های تحصیلی و شهریه با ارائه مدارک بالا برای کلیه دانشجویان قابل دریافت می باشد.
**تذکر: کلیه درخواست های وام دانشجویان ترم 9 لغو میگردد.** 


***شرایط اجاره نامه و مدارک برای وام مسکن (ودیعه مسکن متاهلی )( روزانه )
  شرایط اجاره نامه: اجاره نامه به نام دانشجو باشد، مبلغ 150/000/000  میلیون ریال در آن ذکر شده باشد، حتماً دارای کد رهگیری باشد در غیر این صورت قابل قبول نمی باشد، ( وام ودیعه مسکن باید سه ماه بعد از فارغ التحصیلی به صورت یکجا پرداخت گردد.)


نکات قابل توجه در خصوص وام دانشجویی

شرایط وام ضروری که می توان برای آن درخواست داد، عبارتند از: تولد فرزند دانشجوی متاهل- فوت پدر،مادر، همسر یا فرزند دانشجو-دانشجویان حادثه دیده در سوانح وتصادفات- دانشجویان مبتلا به بیماری خاص و پرهزینه- بیماری خاص یکی ار اعضاء تحت تکفل- دانشجویان برتر ،نمونه کشوری و مبتکر- رویداد حوادث و بلایای طبیعی- دانشجویان قهرمان ورزشی – دانشجویان توان خواه – رویداد ازدواج.
با توجه به تغییر شرایط وام ها مخصوصاً وام ضروری ،
تاکید می گردد، از ارسال هرگونه فاکتور خرید لپ تاب، گوشی و سایر لوازم کمک آموزشی اجتناب گردد
نحوه ارسال مدارک وام ها، از طریق پست به آدرس : 
جهرم بلوار شهید مطهری میدان خلیج فارس دانشگاه جهرم کد پستی 7413188941 
در صورت نیاز به ارسال عکس مدارک ازدواج ، ودیعه مسکن و یا ضروری از طریق ایمیل به نکات زیر توجه فرمایید: 
refahi@jahromu.ac.ir
تصاویر ارسالی باید با کیفیت و نور مناسب و بصورت رنگی ترجیحاً در حجم پایین (به طور مثال حجم 75 کیلو بایت ) ارسال گردند.
اصل اسناد تعهد محضری و مدارک مربوط به آن را حتماً به اداره رفاه دانشگاه ارائه نموده و یا از طریق پست به آدرس فوق  ارسال نمایید
به تصاویر سند تعهد ارسالی  از طریق ایمیل ترتیب اثر داده نخواهد شد.
شرایط و مدارک لازم
تکمیل اطلاعات دانشجو در سایت 
نیاز مالی دانشجو (غیر شاغل و غیر بورسیه که هیچگونه درآمدی نداشته باشند)وجود اقساط معوق یا جریمه دیرکرد به هر میزان موجب عدم ثبت درخواست وام می گردد لذا از عدم وجود هریک از آنها اطمینان حاصل کنید.
ارائه تعهد محضری و مدارک مربوط به ضامن تا تاریخ 99/8/30  

جهت هماهنگی ارسال مدارک با شماره تلفن 07154372252 داخلی 136 تماس حاصل فرمائید. (دانشجویانی که قبلا تعهد داده‌اند نیاز به تعهد مجدد نمی باشد) ارائه تعهد محضری شامل دانشجویان دو مقطعی نیز می گردد.
دانشجویانی که مجموع مبالغ وام آنها از 150.000.000 ریال گذشته، می بایست نسبت به ارائه سند تعهد محضری ضامن دوم اقدام نموده و جهت هماهنگی ارسال مدارک با شماره تلفن 07154372252 داخلی 136 تماس حاصل فرمائید.
عدم ارائه تعهد محضری دوم در موعد مقرر موجب بروز خطا در زمان تسویه حساب و حذف وام جاری می گردد، لذا مسئولیت آن به عهده دانشجو می باشد.
دانشجویان متقاضی وام های ضروری (ازدواج و ...)، مسکن (ودیعه مسکن متاهلی)، ملزم به ارسال مدارک مربوطه تا تاریخ  30/8/99 می باشند
 فرصت دریافت وام ازدواج نباید بیشتر از 18 ماه از زمان عقد گذشته باشد .


مدارک وام ازدواج : ارسال تصویر ( صفحات 2،3،4،5 )


مدارک وام مسکن(ودیعه مسکن متاهلی): اجاره نامه رسمی با کد رهگیری به نام دانشجو و سند ازدواج (صفحات 2،3،4،5)
پرداخت سقف مبلغ وام، منوط به تخصیص اعتبار ازطرف صندوق رفاه دانشجویان می باشد.


دانشجویان تحت پوشش بنیاد شهید و ایثارگران، مجاز به درخواست وام شهریه نمی باشند. (درخواست سایر وام ها بلامانع است)

دریافت فایل سند تعهد نامه دانشجویی

دریافت فایل درخواست وام ویژه دانشجویان نوبت دوم(شبانه)

دریافت فایل درخواست وام ویژه دانشجویان روزانه
                                                                                        


 


نظر شما :