برگزاری دوره معرفت افزایی استادان و اعضای هیات علمی

۲۳ مهر ۱۳۹۹ | ۲۰:۵۶ کد : ۷۵۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۳۴۴
برگزاری دوره معرفت افزایی استادان و اعضای هیات علمی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جهرم و  دفتر هم اندیشی، دوره ضیافت اندیشه با موضوع تاریخ و تمدن توسط حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد عباس زاده عضو هیات علمی دانشگاه جهرم، به مدت چهار روز و به صورت مجازی برگزار گردید.

 در مراسم افتتاحیه، دکتر کامبیز مینایی رئیس دانشگاه جهرم اظهار داشت: طرح ضیافت اندیشه استادان، در واقع پیوند ی بین استاد و حوزه در راستای احیاء نظام تعلیم و تربیت اسلامی و ارتقاء بصیرت علمی و فرهنگی استادان است.
ایشان در پایان با اشاره به اینکه طرح ضیافت اندیشه در اندیشه‎ ورزی اعضای هیات علمی بسیار اثرگذار است و استادان دانشگاه طبق یک برنامه مدون با مباحث مختلف فرهنگی، سیاسی و مذهبی آشنا می‎شوند، از تلاش و زحمات دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و دیگر عوامل اجرایی تقدیر و ابراز امیدواری کرد که بتوانیم در پایان دوره با کمک همگان به اهداف تعیین شده این طرح دست یابیم.

شایان ذکر است؛ این دوره با حضور بیش از ۴۰ نفر از اعضای هیات علمی  همراه بود و استادان در فضایی صمیمی مباحث مرتبط با فرهنگ و تمدن اسلامی را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.


نظر شما :