دکتر مینایی: فرزندان شهیدان و ایثارگران نیز باید میراث گرانبهای پدران خود را با افتخار به نسل های بعد بسپارند.

۰۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۹ کد : ۷۲۲ اخبار
تعداد بازدید:۱۶۱۲
دکتر مینایی: فرزندان شهیدان و ایثارگران نیز باید میراث گرانبهای پدران خود را با افتخار به نسل های بعد بسپارند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه جهرم: مراسم تجلیل از کارکنان و استادان شاهد و ایثارگر دانشگاه جهرم برگزار شد.
حجت الاسلام شهریاری پور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، شهیدان دفاع مقدس و دوران انقلاب را نمونه انسان های برجسته و بزرگی برشمردند که با اوج ایثارگری برای آرامش جامعه و امنیت ایران اسلامی از جان و مال خود گذشتند.
ایشان در ادامه افزودند: از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران و اطاعت پذیری از ولایت در دفاع از حریم اسلام، قرآن و میهن اسلامی، توانست توطئه های دشمنان و استکبار جهانی را نقش بر آب کند.
حجت الاسلام شهریاری پور در پایان سخنان خود ضمن ارج نهادن بر مقام خانواده های معظم شهدا و ایثارگران خاطر نشان کردند:  زنده نگهداشتن یاد شهدا و حفظ آثار آنها و همچنین تجلیل و تکریم خانواده های شهیدان در واقع پاسداری از اسلام و انقلاب است.
در ادامه این مراسم دکتر کامبیز مینایی رئیس دانشگاه جهرم با ارج نهادن بر صبر و استقامت خانواده شهدا بر این مهم تاکید کردند که زندگی امروز همه ما مدیون خون شهدای بزرگوار، و رنجی است که برای امنیت کشور و صیانت از انقلاب متحمل شدند.
رئیس دانشگاه جهرم خاطر نشان کردند که عظمت امروز ملت ایران، امنیت کشور، پیشرفت های بزرگ علمی و فناوری، افزایش دانشمندان، محققان، و دانشجویان کشور، همه به برکت خون شهیدان است.
ایشان در پایان با تجلیل از خانواده های شهیدان و ایثارگران و همچنین صبر و بردباری همسران جانبازان خاطر نشان کردند: همه ملت ایران باید سپاسگزار خانواده های شهدا باشند و فرزندان شهیدان و ایثارگران نیز باید میراث گرانبهای پدران خود را با افتخار به نسل های بعد بسپارند.
پس از آن دکتر محمد جواد صادقی رئیس گروه امور دانشجویان شاهد و ایثارگر با ارائه گزارشی آماری از دلاوری ها و ایثارگری های غیور مردان شهرستان جهرم در دوران دفاع مقدس، خواستار توجه هر چه بیشتر مسئولین به فرزندان و خانواده های شهدا و ایثارگران شد.
شایان ذکر است که در پایان از کارکنان و استادان شاهد و ایثارگر دانشگاه جهرم تقدیر گردید.
 


نظر شما :