وزیر علوم تاکید کرد: روابط عمومی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی جدأ متحول شده‌اند...

۲۴ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۵ کد : ۶۷۱ اخبار
تعداد بازدید:۱۹۳۸
وزیر علوم تاکید کرد: روابط عمومی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی جدأ متحول شده‌اند...

دکتر منصور غلامی، وزیرعلوم ، تحقیقات و فناوری در جشنواره مجازی روابط عمومی دانشگاه ها، مراکز پژوهشی، پارک های علم و فناوری و موسسات تابعه وزارت علوم تاکید کرد: روابط عمومی‌ها در فعالیت‌های حرفه‌ای خود باید از انتشار اطلاعات و اخبار به شیوه سنتی و چاپی خودداری کرده و هر چه بیشتر به سمت استفاده از بستر فناوری اطلاعات گرایش داشته باشند.

 

دکتر غلامی: روابط عمومی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی جدا متحول شده‌اند

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه جهرم، دکتر غلامی در این جشنواره مجازی که با حضور معاونان وزیر علوم، مدیرکل حوزه وزارتی به صورت مجازی در سالن همایش‌های شهدای جهاد علمی این وزارت برگزار شد، تأکید کرد: روابط عمومی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی جدا متحول شده‌اند؛ حتماً این تحول در مقطع زمانی کنونی در آغاز راه قرار دارد و باید با استفاده از فناوری اطلاعات و دانش روز به بهترین وجه ممکن استمرار یابد.
وزیر علوم با بیان اینکه، علاقه و انگیزه در کار محور اصلی موفقیت ها است و باید آن را تقویت کرد، افزود: محیط های آکادمیک ویژگی های خاص خود را دارد و معمولاً استادان و محققان علاقه ای برای تبلیغ و نمایش آنچه به دست آورده اند، ندارند از این رو من به استادان توصیه می کنم که با همکاری روابط عمومی ها، دستاوردها و پژوهش های علمی خود را در معرض دید مردم قرار دهند و از این طریق با مردم و جامعه به گفتگو بپردازند.

 

دکتر نظرپور: روابط عمومی دانشگاه ها، هسته مرکزی و اتاق های فکر و تنها نهاد رسمی انعکاس دهنده دیدگاه ها و عملکرد آموزش عالی و تبیین کننده برنامه های متنوع دانشگاه است.


دکتر محمدتقی نظرپور، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جشنواره روابط عمومی‌ دانشگاه‌ها تاکید کرد: یکی از وظایف اصلی روابط عمومی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی، تزریق امید به جامعه است که از طریق ارائه دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشمندان و محققان کشور می‌توان امیدواری در جامعه را رونق بخشید.
وی با بیان اینکه روابط عمومی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی به نوعی عامل پیوند بین عموم مردم و سایر دستگاه‌های اجرایی با جامعه آموزش عالی، پژوهشگران، فناوران و اقتصاد دانش بنیان هستند، گفت: در حقیقت روابط عمومی دانشگاه‌ها، هسته مرکزی و اتاق‌های فکر و تنها نهاد رسمی انعکاس دهنده دیدگاه‌ها و عملکرد آموزش عالی و تبیین کننده برنامه‌های متنوع دانشگاه است.
 


نظر شما :