اطلاعیه مهم معاونت اداری و مالی دانشگاه

۱۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۰ کد : ۶۶۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۷۲۸
اطلاعیه مهم معاونت اداری و مالی دانشگاه

با سلام

میلاد شمس‌الشموس، خسرو اقلیم طوس، شاه انیس‌النفوس را به همکاران محترم و خانواده‌ی گرامی ایشان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

نظر به وضعیت شیوع ویروس کرونا در جامعه، به منظور حفظ سلامتی و آسایش خیال همکاران در دانشگاه جهرم توضیح و یادآوری نکات زیر ضروری به نظر می‌رسد:

۱- با توجه به مثبت شدن نتیجه تست کرونای یکی از همکاران در روز چهارشنبه، تمامی اتاق‌ها و راهروهای ساختمان اداری و همچنین بخش‌هایی از ساختمان دانشکده علوم که احتمال وجود ویروس کرونا در آن مکان‌ها وجود داشت (اعم از کتابخانه، آبدارخانه و ...) توسط امور عمومی دانشگاه ضد عفونی شده است. با این وجود اگر نیاز به ضدعفونی کردن مکان خاص دیگری وجود داشته باشد لطفاً مراتب را به امور اداری و یا امور عمومی اطلاع داده تا در اسرع وقت اقدامات لازم توسط ایشان صورت پذیرد. 

۲- جهت اطمینان از سلامت همکاران، با همکاری معاونت دانشجویی و فرهنگی و دفتر مشاوره و سلامت در حال  پیگیری و رایزنی با دانشگاه علوم پزشکی و درمانگاه‌های سطح شهر هستیم تا شرایط انجام تست کرونا و آزمایش غربالگری کارکنان دانشگاه جهرم فراهم شود. به محض مشخص شدن نتیجه، به نحو مقتضی اطلاع رسانی خواهد شد.

۳- ضمن یادآوری امکان استفاده از دورکاری، به مدیران و معاونین دانشگاه اکیداً توصیه می‌گردد به منظور کاهش حضور پرسنل در محل کار حداکثر همکاری را با کارکنان واحد خود جهت فراهم نمودن شرایط دورکاری (بر اساس مصوبه هیئت وزیران) به عمل آورده و از همکاران نیز درخواست می‌شود پیشنهادات سازنده خود را برای این منظور به مدیران اعلام نمایند.

۴- به استحضار همکاران می‌رساند معاونت اداری و مالی و هیئت رئیسه دانشگاه از حداکثر اختیارات قانونی خود جهت تامین سلامتی همکاران و تهیه لوازم بهداشتی استفاده خواهند نمود. در همین راستا از همکاران محترم نیز درخواست می‌شود ضمن مد نظر قراردادن محدودیت‌های قانونی پیش روی مسئولین دانشگاه و با توجه به رشد فزاینده شیوع ویروس کرونا همکاری‌های لازم (اعم از پرهیز از تجمع در محل‌های سربسته، استفاده از ماسک در محیط کار، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، درصورت نیاز استفاده حداکثری از مرخصی‌های قانونی و ...) را با دانشگاه به عمل آورده تا به امید خدا همگی با سلامتی کامل از این شرایط حساس عبور کنیم.

 

با آرزوی سلامتی شما

معاونت اداری و مالی دانشگاه


نظر شما :