نشست الکترونیکی تخصصی: کرونا و مواجهه فناورانه آموزش عالی ایران در پرتو توانمندی های یادگیری و یاددهی الکترونیکی

۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۷ کد : ۵۸۹ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۲۶
نشست الکترونیکی تخصصی: کرونا و مواجهه فناورانه آموزش عالی ایران در پرتو توانمندی های یادگیری و یاددهی الکترونیکی

انجمن یادگیری الکترونیکی ایران (یادا) با همکاری کارگروه آموزش عالی الکترونیکی وزارت علوم بر گزار می کند:
نشست اینترنتی تخصصی: کرونا و مواجهه فناورانه آموزش عالی ایران در پرتو توانمندی های یادگیری و یاددهی الکترونیکی: از دیدگاه سه گانه مسئله، تصمیم و عملیات

زمان: پنجشنبه چهارم اردیبهشت ماه از ۹ تا ۱۲ صبح.
نشانی اینترنتی نشست: http://iranian.ac.ir/yada

شک نیست که بحران معروف به کرونا و به بیانی دقیق تر کووید ۱۹ در حال حاضر نظام های آموزش عالی بسیاری از کشورها را تحت تاثیر قرار داده است. در این بین آنهایی که از پیش زیرساخت های یادگیری ترکیبی (Blended Learning) را فراهم ساخته و یا تصمیم و اقدام به موقع در فراهم سازی و ارایه زیرساخت های یادگیری الکترونیکی (E-Learning) داشتند توانستند از آسیب های این دوران در امان بوده و این اتفاق را به فرصتی برای گذار نظام آموزشی سنتی به نظام آموزشی فناورانه بدل سازند. اما نظام آموزش عالی ایران با خرده نظام های متنوع در مواجهه با این بحران چه شرایطی داشته است؟

در نشست مذکور این موضوع از حیث مسئله، تصمیمات و عملیات و با حضور متخصصین حوزه یادگیری الکترونیکی و مدیران اجرایی دانشگاهها و‌ نمایندگانی از میان اساتید و دانشجویان مورد تجزیه و تحلیل علمی قرار می گیرد.

این برنامه بصورت وب کنفرانسی (وبینار) و با امکان تعامل شرکت کنندگان رسمی برگزار می شود و بصورت زنده هم بر روی اینترنت پخش و قابل دریافت توسط همگان خواهد بود. نشانی اینترنتی دریافت زنده مراسم نشست توسط عموم: (https://derak.live/stream/yada-corona)

جهت دریافت بروشور نشست اینجا کلیک کنید.

 


نظر شما :