دکتر مینایی: دانشگاه جهرم فرزند نوجوان انقلاب است.

۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | ۰۸:۰۵ کد : ۵۳۸ اخبار
تعداد بازدید:۲۳۰۶
دکتر مینایی: دانشگاه جهرم فرزند نوجوان انقلاب است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل: در آستانه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، مراسم تقدیر از تلاش های دکتر سیدعلی اکبر باقریان و معارفه حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد عباس زاده به عنوان معاون دانشجویی و فرهنگی برگزار گردید.
در ابتدای این مراسم دکتر کامبیز مینایی رئیس دانشگاه جهرم ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، دانشگاه جهرم را فرزند نوجوان انقلاب اسلامی خواندند و خاطر نشان کردند: گسترش و پیشرفت دانشگاه جهرم در گرو عمل به قوانین و ارجحیت منافع دانشگاه بر منافع فردی است.
دکتر مینایی ضمن تقدیر از تلاش های دکتر باقریان در حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی، از وی به عنوان فردی متعهد و پر تلاش یاد کردند که تمام وجود خود را در پیگیری امورات محوله مصروف داشته و حاصل آن دستاوردهای درخشانی همچون راه اندازی مرکز مشاوره و روان درمانی، مرکز تندرستی و مشاوره ورزشی، زمین چمن مصنوعی، زمین والیبال و فوتسال ساحلی، تنها بخشی از فعالیت های درخشان ایشان در حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی محسوب می شود.
رئیس دانشگاه جهرم با اشاره به دستاوردهای دانشگاه جهرم در خصوص تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد افزودند: تربیت نیروهای توانمند که نتیجه آن منجر به گردش مدیران شده از دستاوردهای دانشگاه جهرم است که در آینده ای نزدیک این مدیران توانمند می توانند هر کدام هدایتگر یک مجموعه بزرگ باشند و این دستاورد دانشگاه جهرم است.
ایشان در بخش دیگری سخنان خود در خصوص ایام الله دهه مبارک فجر، آن ایام را برای کشور ایامی ‌بی‌بدیل و مظهر اقتدار و عزم ملی دانستند و گفتند: ملت ایران در دهه فجر توانست با عزم راسخ خود و با رهبری امام بزرگوار که رهبری بی‌نظیر در دنیا بود، بنای فاسد چند هزار ساله استبداد را سرنگون و بنای مردم سالاری را به جای آن، پایه ریزی کند.
وی در بخش پایانی از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد قاسم سلیمانی افزودند: از محصولات نظام دینی پرورش افرادی همچون شهید سلیمانی می باشد که با ایمان، تعهد و عمل صالح جهادی توانستند به الگویی بی بدیل در جهان تبدیل شوند.
سپس از تلاش های دکتر سید علی اکبر باقریان تقدیر و حکم انتصاب حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد عباس زاده به عنوان معاون دانشجویی و فرهنگی به وی تقدیم گردید.
پایان بخش مراسم سخنرانی دکتر نصر، تحلیلگر مسائل سیاسی به نقش و جایگاه انقلاب اسلامی در جهان پرداخت. 
 


نظر شما :