بیانیه هیئت فرهنگی - مذهبی راسخون

۱۴ دی ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰ کد : ۵۰۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۷۵۶
بیانیه هیئت فرهنگی - مذهبی راسخون

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه جهرم: از سوی هیئت فرهنگی-مذهبی راسخون در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بیانیه ای بدین منظور صادر گردید. متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
"ألا إنَّ مالِکَ بنَ الحارِثِ قَد قَضى نَحبَهُ و أوفى بعَهدهِ، ولَقِیَ رَبَّهُ، فَرَحِمَ اللهُ مالِکاً! لَو کانَ جَبَلاً لَکانَ فِنداً، ولَو کانَ حَجَراً لَکانَ صَلداً. للهِِ مالِکٌ! وما مالِکٌ! وهَل قامَتِ النِّساءُ عَن مِثلِ مالِک! و هَل مَوجودٌ کَمالِک!"
امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام پس از شهادت مالک اشتر فرمود:
بدانید که مالک بن حارث، روزگار خود را به پایان برد و به پیمان خویش وفا نمود و به دیدار پرورگارش شتافت.
خدا مالک را بیامرزد! 
اگر کوه مى‌بود، قلّه‌اى دست‌نیافتنى و دور و بلند مى‌نمود! 
و اگر سنگ مى‌بود، صخره‌اى سخت مى‌نمود!
آفرین بر مالک! 
مالک که بود؟! آیا زنان، مانند مالک را مى‌زایند؟! آیا در روزگار ما چون مالک هست؟!
چه نیک گفته‌اند که «شهادت هنر مردان خداست». سردار رشید اسلام و ایران، حاج قاسم سلیمانی، پس از یک عمر مجاهدت در راه دفاع از اسلام، انقلاب و میهن به آنچه تمامی رهروان راه سیدالشهدا(ع) آرزو می‌کنند رسید و با خون خود راه عزت و اقتدار در مقابل دشمنان اسلام و ایران را از همیشه روشن‌تر ساخت. شهادت کمترین هدیه بارگاه ربانی به سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی برای سال‌ها پایمردی در این راه است.
قطعا از خون پر برکت این شهید گرانقدر،  ده‌ها سلیمانی خواهد جوشید، اما داغ این سردار رشید‌ و شهدای همراهش، سینه تمام آزادگان و آزادی‌خواهان را فشرد. نام بزرگمردانی همچون سردار شهید قاسم سلیمانی بی‌شک در تاریخ انقلاب ماندگار است و به طور قطع، راه این سردار رشید ادامه خواهد داشت و بار رشادت‌ها و شجاعت‌های ایرانیان بر زمین نخواهد ماند و جوانه‌های دیگری از این آب و خاک حاصلخیز خواهند رویید. روح آن قهرمان ملى مردم ایران و اسطوره صلابت و مقاومت، شاد و راهش پر رهرو باد.
موعد انتقام نزدیک است
تندبادیم و غیرتی شده‌ایم
دشمن از ما به وحشت افتاده
همگی بمب ساعتی شده‌ایم 

"‏سلاماً علی من حاربَوا الّیل و عِند الصّباح بالاکفانِ قد عادوا..."
‏سلام بر کسانی که شب را می‌جنگند و صبح هنگام، با کفن باز می‌گردند...

هیئت فرهنگی-مذهبی راسخون
(اساتید دانشگاه جهرم)

 


نظر شما :