حمایت قاطع امام جمعه جهرم از دکتر مینایی

۰۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۸:۴۴ کد : ۳۴۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۹۳۹
دکتر کامبیز مینایی سرپرست دانشگاه جهرم با حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر مدبر امام جمعه جهرم دیدار و گفتگو کرد.
حمایت قاطع امام جمعه جهرم از دکتر مینایی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه جهرم: در این دیدار دکتر مینایی ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع) و دهه کرامت، نقش نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه را در همه ابعاد بسیار پر اهمیت خواند و خاطر نشان کردند: ارتباط تنگاتنگ دفتر نهاد با امام جمعه محترم و نیز حوزه علمیه می تواند به گسترش هر چه بیشتر معنویت در بین دانشجویان کمک کند.

سرپرست دانشگاه جهرم رهنمودهای مدبرانه حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر مدبر را همچون چراغ راهی روشن ارزیابی و افزودند: رهنمودهای امام جمعه محترم با توجه به اندیشه والای ایشان به مسائل دانشگاه بسیار راهگشا است و ما به صورت تمام رهنمودهای ایشان را سر لوحه کار خود قرار می دهیم.

در ادامه این دیدار حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر مدبر امام جمعه محترم جهرم با اشاره به جایگاه دانشگاه جهرم در سطح استان و پرورش جوانانی با دانش افزودند: با وجود اعضای هیات علمی نخبه و زیر ساخت های لازم برای پرورش جوانان آینده ساز ایران اسلامی از دانشگاه جهرم به عنوان دانشگاهی تاثیرگذار در استان یاد می شود.

امام جمعه جهرم خاطر نشان کردند: یکی از ارکان مهم دانشگاه وجود دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه است که می تواند به عنوان بازویی قدرتمند در کنار رئیس، استادان، کارکنان و دانشجویان نقش موثری را ایفا کند.

ایشان در ادامه افزودند: با مدیریت اثر بخش دکتر مینایی در دانشگاه جهرم که همراه با اخلاق حسنه وی همراه است، آینده ای روشن و امید بخش بیش از پیش را می توان برای دانشگاه تصور نمود.

دکتر مدبر در پایان ضمن حمایت همه جانبه از دانشگاه و مجموعه مدیریتی آن مجموعه تاکید کردند: اینجانب به طور کامل و همگام با مسئولین دانشگاه در راه توسعه و پیشرفت دانشگاه همگام خواهم بود.

کلید واژه ها: امام جمعه جهرم


نظر شما :