برگزاری جشن روز ملی خلیج فارس

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۴:۰۳ کد : ۳۳۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۹۴
کانون شعر و داستان با همکاری انجمن علمی زبان و ادبیات فارسی جشن روز ملی خلیج فارس را برگزار کردند.
برگزاری جشن روز ملی خلیج فارس
 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه جهرم: کانون شعر و داستان با همکاری انجمن علمی زبان و ادبیات فارسی جشن روز ملی خلیج فارس را برگزار کردند.

در ابتدای این مراسم دکتر کامبیز مینایی ضمن خوشامد به دانشجویان و مهمانان حاضر در جلسه، امنیت امروزه کشور را مدیون رشادت ها و ایثارگری های کسانی دانست که در هشت سال دفاع مقدس با گذشتن از جان خود امنیت و استقلال را برای کشور به ارمغان آوردند.

وی در ادامه با تاکید بر مطالعه کتب مربوط به حوزه دفاع مقدس توسط دانشجویان گفت: آشنایی با سیره آن بزرگواران می تواند نقشه راه روشنی برای نسل امروز باشد.

پس از آن سرهنگ غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جهرم ضمن اشاره به دلاوری های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس افزود: خلیج فارس به لحاظ استراتژیک دارای اهمیت های فراوانی می باشد و وجود تنگه هرمز به عنوان یکی از ده تنگه مهم دنیا باعث شده تا حساسیت فراوانی بر روی خلیج فارس باشد.

ایشان در ادامه با یادآوری دستگیری و اشک ملوانان آمریکایی در سال 94 خاطر نشان کرد: حضور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آبهای خلیج همیشه فارس و مقابله با دشمن را نشان از اقتدار ایران اسلامی در این عرصه برشمردند و افزودند: سربازان فداکارایران اسلامی همواره با اقتدار در برابر دشمن ایستادگی و اجازه ذره ای خدشه به میهن را نخواهد داد.

 
  
 
  
 
  

نظر شما :