آئین تجلیل از استادان نمونه دانشگاه جهرم

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۷:۳۳ کد : ۳۲۸ اخبار
تعداد بازدید:۳۱۹۳
آئین نکوداشت مقام استاد و تجلیل از استادان نمونه در دانشگاه جهرم برگزار گردید.
آئین تجلیل از استادان نمونه دانشگاه جهرم
 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه جهرم: آئین نکوداشت مقام استاد و تجلیل از استادان نمونه در دانشگاه جهرم برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم دکتر کامبیز مینایی سرپرست دانشگاه جهرم با اشاره به نقش بی بدیل اساتید در تربیت دانشجویان گفت: استادان نه تنها با علم خود به دانشجویان موجبات افزایش دانش آنها می شوند بلکه با رفتار خود نیز مفاهیم اخلاقی را نیز به آنها می آموزند، پس نقش استاد در تربیت دانشجویان بسیار بی بدیل است.

ایشان در ادامه ضمن تقدیر از مدیران گذشته دانشگاه به ارائه گزارشی در طول دوران تصدی خود پرداخت و خاطر نشان کرد: مجموعه عوامل مختلف دانشگاه در تلاش هستند تا بستر لازم را در جهت رشد و تعالی دانشگاه به عنوان یکی از ارکان مهم جامعه به نحوی فراهم کنند تا در نهایت نسلی را تربیت کنند تا آینده ساز کشور باشند.

در ادامه دکتر علیرضا فخارزاده جهرمی مهمان ویژه این مراسم به تبیین دانشگاه های نسل سوم پرداخت و گفت: دانشگاه نسل سوم دانشگاهی مبتنی بر کارآفرینی و تولید ثروت است. هر چند دانشگاه‌های کشور ما تا رسیدن به این جایگاه مسیری طولانی در پیش دارند اما برای ورود به این مسیر نیاز است از دریچه آموزش وارد شویم و دانشجویان را با موضوع کارآفرینی آشنا کنیم.

پایان بخش این مراسم تجلیل از دکتر زهره محمدی، دکتر محمد صادق افروزه، دکتر عبداله همتیان و دکتر محمد ابراهیم سمیع به عنوان استادان نمونه عضو هیات علمی و همچنین از دکتر مرضیه پیروی، دکتر پگاه عبداله زاده، دکتر فاطمه کیخا آخر و مهندس رضا مصلی نژاد نیز به عنوان استادان نمونه حق التدریس دانشگاه جهرم تجلیل شد.


نظر شما :