دیدار اعضای شورای دانشگاه با آیت الله دژکام

۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۲ کد : ۳۱۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۴۴
اعضای شورای دانشگاه جهرم با حضرت آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز دیدار کردند.
دیدار اعضای شورای دانشگاه با آیت الله دژکام

دیدار اعضای شورای دانشگاه با آیت الله دژکام

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل: اعضای شورای دانشگاه جهرم با حضرت آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز دیدار کردند.

 

در این دیدار آیت الله دژکام، فارس را قطب تمدن سازی اسلامی جنوب کشور خواند و افزود: تمامی مدیران استان با در نظر گرفتن این مهم باید برنامه ریزی و در این راستا گام بردارند.

ایشان افزودند: مسئولین دانشگاه می بایست با ایجاد خود باوری در اساتید طوری عمل کنند که به عنوان یک مجمع علمی در فارس و حتی در سطح کشور تاثیرگذار باشند.

امام جمعه شیراز با اشاره به پیشینه دانشگاه جهرم افزودند: 46 سال پیش که در بسیاری از شهرهای کشور حتی مدرسه هم وجود نداشت اما در جهرم دانشکده کشاورزی وجود داشته که این خود نشان از قدمت و قدرت جهرم و دانشگاه جهرم در سطح استان و کشور بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با پرهیز از سیاست زدگی، آن را آفتی بزرگ برای پیشرفت دانشگاه خواند و افزود: جهرم به لحاظ نیروی انسانی توانمند در سطح عالی کشور دارای ظرفیت های بسیاری می باشد.

ایشان خاطر نشان کردند: از جمله این ظرفیت ها دکتر رضایی به عنوان نماینده مردم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمسیون عمران، مهندس آذری وزیر ارتباطات، دکتر صادقی مقدم مشاور عالی دبیر شورای نگهبان، دکتر گودرز افتخار و بسیاری از این دست افراد توانمند در سطح ملی هستند که مسئولین دانشگاه از طریق تعامل با آنها می تواند با سرعت بیشتری در مسیر توسعه و پیشرفت گام بردارد.

 در ابتدای این دیدار دکتر کامبیز مینایی سرپرست دانشگاه جهرم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، دانشگاه جهرم را با وجود اعضای هیات علمی نخبه و کارکنانی متعهد آن را دومین دانشگاه جامع فارس خواند و افزود: این دانشگاه با توانمندی هایی که در خود دارد می تواند نقش اثرگذاری در فارس ایفا کند.

سرپرست دانشگاه جهرم، نقش آیت الله دژکام را در توسعه و رشد دانشگاه جهرم بسیار پر اهمیت خواند و گفت: نگاه ویژه ای که نماینده ولی فقیه در استان فارس نسبت به دانشگاه جهرم دارد بسیار ارزشمند است و رهنمودهای ایشان را سرلوحه راه خود میدانیم.

گفتنی است؛ پس از این دیدار اعضای شورای دانشگاه جهرم به زیارت آستان مقدس احمد بن موسی شاه چراغ رفتند.

 
 
 
   

نظر شما :