مراسم تجلیل از خبرنگاران و نشست خبری رئیس دانشگاه جهرم با اصحاب رسانه

۱۲ آبان ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۱ کد : ۳۱ اخبار
تعداد بازدید:۹۹۶
مراسم تجلیل از خبرنگاران به همت روابط عمومی دانشگاه جهرم با حضور دکتر نادریان ریاست دانشگاه برگزار شد.
مراسم تجلیل از خبرنگاران و نشست خبری رئیس دانشگاه جهرم با اصحاب رسانه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جهرم: دکتر نادریان رئیس دانشگاه جهرم ضمن ابراز خرسندی در جمع خبرنگاران به اقدامات انجام شده در پنج حوزه آموزشی، پژوهشی، اجرایی، عمرانی و فرهنگی برای توسعه کمی و کیفی این دانشگاه اشاره می‌کند و اظهار داشت: دانشگاه جهرم در حال حاضر به‌عنوان سومین دانشگاه فارس مشغول به فعالیت است.
رئیس دانشگاه جهرم بیان کرد: تدوین برنامه راهبردی از جمله اقدامات زیربنایی است که علاوه بر هویت‌بخشی به دانشگاه، مسیر 20 سال آینده این مجموعه را ترسیم می‌کند. تصویب چارت سازمانی دانشگاه جهرم در مدیریت جدید، 142 عضو هیات علمی و 142 کارمند با برخورداری از چهار دانشکده(علوم پایه، ادبیات و علوم انسانی، علوم کشاورزی و فنی و مهندسی) اشاره می‌کند که بر اساس برنامه راهبردی در 20 سال آینده به هشت دانشکده افزایش پیدا می‌کند. رئیس دانشگاه جهرم با اشاره به این‌که در حال حاضر 3200 دانشجو در دانشگاه جهرم مشغول به تحصیل هستند، اظهار داشت: در شرایط موجود توان پذیرش 6 هزار دانشجو را داریم که این تعداد در برنامه راهبردی به 12 هزار نفر افزایش پیدا می‌کند.
دکترنادریان در خصوص انتقال دانشگاه به پردیس افزود: تا پیش از انتقال به پردیس، فعالیت دانشگاه در سه ساختمان استیجاری با 50 سال قدمت انجام می‌شد. وی که در ابتدای تشکیل دانشگاه جهرم، سرپرستی آن را بر عهده داشته به پیشرفت 35 درصدی احداث پردیس تا پایان مأموریتش در این مجموعه اشاره می‌کند که با آغاز مدیریت دوباره‌اش در دانشگاه و پس از 4 سال تنها 21 درصد پیشرفت داشته است. رئیس دانشگاه جهرم به تکمیل ساختمان دانشکده علوم پایه در ماه‌های اخیر گفت: این دانشکده با برخورداری از 14 کلاس، 14 آزمایشگاه، 3 کارگاه کامپیوتر، 36 اتاق اساتید، سالن آمفی تئاتر و کتابخانه دارای 6870 متر مربع زیربنا است. وی با تاکید به توانایی دانشگاه در انتقال تمام دانشکده‌ها به پردیس اظهار می‌کند: 16 پروژه عمرانی دانشگاه جهرم به‌طور کامل احداث شده و یا در دست تکمیل است.

دکترنادریان مجموعه ورزشی دانشگاه جهرم را از بزرگ‌ترین پروژه‌ها در حوزه عمرانی عنوان می‌کند و می‌افزاید: این پروژه با پیشرفت 65درصدی، دارای سالن‌های کشتی، تنیس روی میز، ژیمناستیک، ورزش‌های رزمی، استخر و زمین چمن مصنوعی است که با 20 هزار متر مربع مساحت در 5 سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس دانشگاه جهرم احداث مسجد و مجتمع فرهنگی دانشگاه جهرم  در 1800 متر زیربنا را از دیگر اقدامات عمرانی در دانشگاه جهرم می‌داند که به همت خیران در حال ساخت است.

وی با بیان این‌که امسال دانشگاه جهرم برای نخستین بار در مقطع کارشناسی ارشد در رشته تربیت بدنی و مدیریت راهبردی در ورزش اقدام به جذب 12 دانشجو کرده است، از قطعی شدن ایجاد رشته برق در مقطع کارشناسی و صنایع غذایی در مقطع کارشناسی ارشد عنوان کرد.

ایشان از دیگر فعالیت های صورت گرفته ، نصب فیبرنوری و BTS با هزینه 40 میلیارد ریال ، احداث مرکز آپا و ایجاد مرکز رشد فناوری که در ماه‌های اخیر به بهره‌داری رسیده است عنوان کرد.

دکتر نادریان در پایان جلسه  از تلاش ها و همکاری های خبر نگاران با دانشگاه جهرم تقدیر نمود و خواستار همکاری بیشتر آنها با این دانشگاه شد. 

 

نظر شما :