بيانيه دانشگاه جهرم در محكوميت اقدامات آمريكا

۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | ۰۰:۳۷ کد : ۳۰۹ اخبار
تعداد بازدید:۹۸۸
بيانيه دانشگاه جهرم در محكوميت اقدامات آمريكا نسبت به قراردادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه‌هاي تروريستي
بيانيه دانشگاه جهرم در محكوميت اقدامات آمريكا

بيانيه دانشگاه جهرم در محكوميت اقدامات آمريكا نسبت به قراردادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه‌هاي تروريستي

 

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل: دانشگاهيان دانشگاه جهرم در محكوميت اقدامات آمريكا نسبت به قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه هاي تروريستي بيانيه اي صادر كردند.

متن پيام بدين شرح است:

 

 

بسم الله الرحمن الرحيم

 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به عنوان شجره‌اي طيبه، يكي از دستاوردهاي بزرگ نظام جمهوري اسلامي ايران به شمار مي‌رود كه پيوسته در خط مقدم مقابله با تروريسم در منطقه بوده است. بي‌شك نقش اين نيروي ايثارگر و انقلابي در مقابله با القاعده، داعش، النصره و ساير گروه‌هاي تروريستي در منطقه توسط مردم و دولت‌هاي آسيب‌ديده، همواره ستودني بوده است.

نقش‌آفريني اين نهاد تأثيرگذار بر معادلات منطقه‌اي و جهاني به ويژه حمايت از مظلومان جبهه مقاومت، سبب شده است سردمداران زخم‌خوردۀ آمريكا، عمق كينۀ خود را از اين لشكر الهي كه در صف اول مقابله با تروريسم است، با تروريست‌خواندن آن، ابراز كنند.

دانشگاه جهرم ضمن محكوميت شديد اقدام غيرقانوني و خصمانۀ رژيم ايالات متحده امريكا در قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در فهرست «سازمان‌هاي تروريستي خارجي»، اين اقدام بي‌اساس را خطر عمده‌اي براي صلح و امنيت منطقه‌اي و بين‌المللي و نقض آشكار قوانين حقوق بين‌الملل و منشور ملل متحد مي‌داند.

همچنين ضمن اعلام حمايت از اين نهاد مردمي، از اقدام متقابل بسيار بجا و شايسته ي دولت جمهوري اسلامي ايران در به شمارآوردن ارتش آمريكا به عنوان گروه تروريستي تقدير مي‌كند و اين پيام را به ارتش و دولت آمريكا مي‌دهد كه همۀ ايران سپاه پاسداران است و همه ي آحاد مردم، پاسدارِ سپاه پاسداران.

 

اساتيد، دانشجويان و كاركنان دانشگاه جهرم

 

نظر شما :