برگزاری سمینار مدیران امور اداری و پشتیبانی منطقه ۷ کشور

۰۶ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۱ کد : ۲۸۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۵۹
سمینار مدیران امور اداری و پشتیبانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه ۷ کشور به میزبانی دانشگاه جهرم برگزار شد.
برگزاری سمینار مدیران امور اداری و پشتیبانی  منطقه ۷ کشور

 

 

برگزاری سمینار مدیران امور اداری و پشتیبانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه 7 کشور

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه جهرم: سمینار مدیران امور اداری و پشتیبانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه 7 کشور با حضور مجید باروت کوب زاده، رئیس مناطق  امور اداری و پشتیبانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مدیران امور اداری و پشتیبانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه 7کشور به میزبانی دانشگاه جهرم برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر حامد دهدشتی سرپرست معاونت اداری و مالی دانشگاه جهرم ضمن خوش آمد گویی از حضور مدیران امور اداری و پشتیبانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در دانشگاه جهرم تشکر نمودند.

در ادامه مجید باروت کوب زاده، رئیس مناطق امور اداری و پشتیبانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن تشکر از حضور فعال مدیران امور اداری و پشتیبانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه 7 کشور ، در خصوص آئین نامه استخدامی اعضای غیر هیات علمی و دستورالعمل پرداخت فوق العاده بهره وری مطالبی را مطرح و دیگر اعضا در این نشست به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

در پایان این نشست پس از برگزاری انتخابات، ابراهیم حافظی مدیر امور اداری دانشگاه شیراز به عنوان دبیر و همچنین امیر حمزه ملایی مدیر امور اداری دانشگاه خلیج فارس به عنوان  قائم مقام دبیر منطقه 7کشور انتخاب شدند.


نظر شما :