برگزاری مجمع خیرین دانشگاه جهرم

۱۹ دی ۱۳۹۷ | ۱۴:۵۰ کد : ۲۸۲ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۶۹
جلسه مجمع خیرین دانشگاه جهرم با هدف بررسی و ارزیابی مسائل و مشکلات مسجد دانشگاه برگزار گردید.
برگزاری مجمع خیرین دانشگاه جهرم

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل: جلسه مجمع خیرین دانشگاه جهرم با هدف بررسی و ارزیابی مسائل و مشکلات مسجد دانشگاه برگزار گردید.

در ابتدای این دیدار دکتر کامبیز مینایی با اشاره به نقش ارزشمند خیرین در توسعه دانشگاه افزود: درواقع دانشگاه یکی از ارکان اصلی جامعه و پاشنه آشیل نظام است و در هر مقطعی که رسیدگی به دانشگاه ها کاهش یافته شاهد بروز مشکلاتی جدی در جامعه بوده ایم.

وی نقطه قوت این جریان خیر را همدلی و همراهی کلیه اعضای مجمع خیرین برشمرد و خاطر نشان کرد: بدون شک همکاری خیرین باعث رشد و توسعه دانشگاه و نهایتا تربیت نیروی کارآمد، توانمند و آینده ساز کشور را در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین بهادری، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه جهرم با اشاره به آیه شریفه سوره بقره "ما تُنْفِقُوا مِنْ خَیرٍ فَلِأَنْفُسِکُمْ " به تبیین کار خیر و انفاق پرداخت و خاطر نشان کرد: تعلیم و تربیت و جایگاه نظام آموزشی در قرآن بسیار رفیع است چراکه توسعه و تعالی بشریت را در گرو این امر می داند.

وی گفت: همه آیات قرآن به طور مستقیم و غیر مستقیم در مقام تربیت انسان است چراکه قرآن مجید خود یک کتاب تربیتی است که این امر خود نشان از اهمیت بحث تعلیم و تربیت در جامعه است پس می توان نتیجه گرفت که خیرین دانشگاه ساز که قدم در این راه خیر گذاشته اند، در واقع بر دو اصل اساسی که خداوند در کتاب الله بر آن تأکید داشته جامه عمل پوشانده اند.

در پایان پس از بررسی مسائل و مشکلات مسجد مقرر گردید با استفاده از ظرفیت خیرین، نواقص جزئی برطرف و مسجد در دهه فجر به افتتاح و بهره برداری برسد.

ضمنأ در این جلسه مبالغی از طرف اعضا جهت عملیاتی شدن برنامه مذکور پرداخت گردید.

شایان ذکر است علاقه مندان می توانند جهت مشارکت در تکمیل این طرح معنوی هدایای خود را به شماره حساب 0110153919004  بنام مجمع خیرین دانشگاه جهرم نزد بانک ملی واریز و یا به جهت کسب اطلاعات بیشتر با آقای حسین پاشه به شماره تماس 54372252-071 و داخلی 141 تماس حاصل فرمایند.


نظر شما :