تجلیل از برگزیدگان پژوهشی دانشگاه

۰۴ دی ۱۳۹۷ | ۱۳:۲۳ کد : ۲۷۹ اخبار
تعداد بازدید:۲۳۵۷
همایش تجلیل از برگزیدگان پژوهشی در دانشگاه جهرم برگزار گردید.
تجلیل از برگزیدگان پژوهشی دانشگاه

تجلیل از برگزیدگان پژوهشی دانشگاه

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل: همایش تجلیل از برگزیدگان پژوهشی در دانشگاه جهرم برگزار گردید.

این همایش که با حضور دکتر سید محسن تقوی، عضو هیات علمی دانشگاه شیراز همراه بود، ابتدا سرپرست دانشگاه جهرم ضمن خوشامد به همه ی مهمانان حاضر در جلسه گفت: یکی از مهمترین منابع راهبردی در عصر فراصنعتی، دانش است که ماحصل پژوهش می باشد.

دکتر کامبیز مینایی حرکت به سمت تولید علم و به کار بردن آن در جامعه از وظایف اصلی دانشگاهیان یاد و خاطر نشان کرد: اگر چه تولید مقاله در دانشگاه‌ها برای ارتقای سطح علمی کشور در سطح جهانی لازم است اما باید در کنار این فعالیت‌ها مسائل و نیازهای جامعه به عنوان یک اولویت مورد توجه طرح‌های پژوهشی قرار بدهیم.

در ادامه این همایش دکتر تقوی با اشاره به نقش بسیار مهم دانشگاه در توسعه کشور افزود: اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان را ارکان اصلی دانشگاه در توسعه کشور هستند که آنها می بایست در مسیر پژوهش هدفمند و فناوری ارزش‌آفرین حرکت کنند.

پیش از آن دکتر عظیم جباره، معاون آموزشی و پژوهشی و دکتر جواد توکلی، مدیر پژوهشی به ارائه عملکرد دانشگاه جهرم در حوزه پژوهشی پرداختند.

در پایان از دکتر ابوالفضل مصفا، دکتر عبدالکریم زارعی، دکتر عظیم جباره، دکتر محمد شهروزی، دکتر حامد دهدشتی، دکتر حمید رضا زارعی فرد و دکتر جواد توکلی به عنوان برگزیدگان پژوهشی دانشگاه جهرم تقدیر به عمل آمد.

  

 


نظر شما :