تقدیر از حضور پرشور و آگاهانه‌ی مردم ایران در انتخابات

۱۳ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۸:۲۵ کد : ۲۳۵۴ اخبار
تعداد بازدید:۲۸۹
تقدیر از حضور پرشور و آگاهانه‌ی مردم ایران در انتخابات

به نام خدا 

حضور پرشور و آگاهانه‌ی مردم ایران در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، حماسه‌ای دیگر آفرید و هوشمندی ملت ایران را بار دیگر به سراسر دنیا نشان داد.

به پاس این حضور آگاهانه، پرشور و غرورانگیز، از مردم فهیم و استادان آگاه که با احساس مسئولیت هوشمندانه و در جهت صیانت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به میدان آمدند، خاضعانه و صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنیم و امیدواریم این دو رکن نظام اسلامی، با همکاری دولت انقلابی و مردمی، گام های مؤثری  در تراز انقلاب اسلامی برای شکوه، عظمت و اقتدار ملت عزیز ایران بردارد.

شکست بزرگترین کمپین ضدمشارکتی معاندین با حضور گسترده مردم پای صندوقها و با وجود تحریم‌ها و تهدیدات، تأمین امنیت شعب اخذ رای با وجود تهدیدات امنیتی و محقق‌ نشدن پیش‌بینی‌های دشمن برای عدم مشارکت مردم، از مهمترین دستاوردهای انتخابات ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ بود.
همچنین دستاوردهای جدید نظام اسلامی در اجرای موفق برخی فرآیندهای انتخابات بصورت الکترونیکی، برگ زرین دیگری در این برهه حساس، برای نظام و مردم رقم زد.
اکنون که رقابت‌های انتخاباتی به پایان رسیده، وظیفه‌ی همگان، حرکت در مسیر همدلی و همکاری برای پیشرفت ایران عزیز است.
ضمن تشکر و تقدیر از حضور مردم عزیز همیشه در صحنه، از درگاه خداوند متعال برای همگان آرزوی سلامتی، توفیق خدمت، سربلندی، عاقبت به خیری و زیستن تحت لوای دولت حضرت صاحب الزمان (عج) را خواستاریم.

کانون بسیج اساتید دانشگاه جهرم


نظر شما :