دورتبه برتر برای دانشگاه جهرم درجشنواره علمی شهیدچمران

۰۳ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۹:۵۰ کد : ۲۳۳۴ اخبار
تعداد بازدید:۳۶۶
دورتبه برتر برای دانشگاه جهرم درجشنواره علمی شهیدچمران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جهرم دو رتبه‌ی علمی برتر برای دانشگاه جهرم در جشنواره علمی شهید چمران کسب شد.

عضو هیئت علمی گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه جهرم در دومین دوره‌ی جشنواره‌ی علمی شهید چمران، موفق به کسب دو مقام اول در مرحله‌ی استانی شد.
دکتر فاطمه تسلیم در بخش طرح‌های پژوهشی با طرح «عیوب نگارشی و ویرایشی رسانه‌های مکتوب برخط فارسی و راهکارهای رفع آن با تکیه بر ایرنا» و کتاب «کالبدشکافی طنز در شعر متعهد» در گروه علوم انسانی این جشنواره برگزیده شد.

در این دوره از جشنواره‌ی علمی شهید چمران از بیش از ۶۰۰ اثر رسیده در هشت محور موضوعی جشنواره، ۱۸ اثر پذیرفته و از صاحبان آثار و نیز از کانون‌های برتر بسیج اساتید استان تجلیل و تقدیر شد.

دومین جشنواره علمی شهید چمران به همت سازمان بسیج اساتید در دو سطح ملی و استانی و شامل ۸ محور «کتاب»، «مقاله»، «طرح پژوهشی و فناورانه، کسب و کار نوآور و دانش بنیان»، «راهنمایی، مشاوره، نظارت و راهبری»، «بسته سیاستی»، «کرسی نظریه‌پردازی، مناظره و نقد»، «جهادگران تبیین» و «راهیان علم، فناوری و پیشرفت» است. این جشنواره در بخش‌های «علوم انسانی و هنر»، «علوم فنی و مهندسی» و «علوم پایه و کشاورزی» برگزار شد.

اختتامیه دومین جشنواره علمی شهید چمران عصر دوشنبه ۳۰ بهمن ماه با حضور معاونین و جانشین فرماندهی سپاه فجر، رؤسای دانشگاه‌های شیراز و شهرستان‌های استان فارس، اساتید و صاحب نظران، در شیراز به کار خود پایان داد.  
مرحله‌ی کشوری جشنواره علمی شهید چمران بسیج اساتید در اسفند ماه ۱۴۰۲ در تهران برگزار خواهد شد.


نظر شما :