دیدار رئیس مرکز فنی و حرفه ای جهرم با رئیس دانشگاه جهرم

۱۴ آذر ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۲ کد : ۲۲۵۸ اخبار
تعداد بازدید:۴۰۱
دیدار رئیس مرکز فنی و حرفه ای جهرم با رئیس دانشگاه جهرم

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل دانشگاه جهرم؛ دیدار و گفتگوی رئیس مرکز فنی و حر فه ای شهرستان  جهرم با دکتر محمد عباس زاده رئیس دانشگاه جهرم انجام شد.در این دیدار رئیس دانشگاه، ضمن خوش آمدگویی به ایشان و همراهان افزود : ازاینکه بخشی از نیازهای دانشجویان ما را مرتفع می کنید، از شما تشکر می کنیم.

وی درادامه فرصت همکاری بین دانشگاه جهرم ومرکز فنی و حرفه ای را مغتنم دانست وبا توجه به حضور دایمی تعداد قابل توجه دانشجویان در محیط دانشگاه به دلیل وجود خوابگاه، استقرار تجهیزات مهارت آموزی دانشجویان به وسیله ی مرکز فنی و حرفه ای در ساختمانی که به همین منظور طراحی شده است را خواستار شد.

رئیس مرکز فنی نیز ضمن تاکید بر استفاده بهینه از تجهیزات افزودند که استفاده مفید و حداکثری از تجهیزات فنی و حرفه ای مورد تاکید و نظر ماست.

در ادامه ی این دیدار، رئیس دانشگاه به اتفاق رئیس و مدیر آموزشی و روابط عمومی مرکز فنی و حرفه ای جهرم به بازدید از محل ساختمان جدید الاحداث کار آفرینی پرداختند.

رئیس مرکز فنی و حرفه ای جهرم در این بازدید تاکید کردند که بر اساس نیازسنجی اعلامی دانشگاه پیگیر  استقرار تجهیزات، امکانات و همچنین حضور مربیان فنی و حرفه ای در مرکزکارآفرینی دانشگاه خواهیم بود.


نظر شما :