پیام رئیس دانشگاه جهرم به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج

۰۵ آذر ۱۴۰۲ | ۰۷:۴۶ کد : ۲۲۵۲ اخبار
تعداد بازدید:۲۶۴
پیام رئیس دانشگاه جهرم به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج

بسم الله الرحمن الرحیم 
 
شجره طیبّه بسیج به فرموده امام راحل، درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوات یقین و حدیث عشق می دهد. این درخت پاک، ریشه‏ ای استوار و شاخه‏ هایش رو به آسمان به توفیق الهی و مطابق مضمون آیات ۲۴ و ۲۵ سوره مبارکه ابراهیم ثمرات بسیاری از خود نشان داده و بعد از ۴دهه در عصر ما چنان تنومند شده که به لطف خدای متعال با همت بزرگ‌مندانی چون سردار رشید، سلیمانی شهید، کشورهای عراق، یمن، لبنان، سوریه و اکنون فلسطین را درنوردیده است و امید پیروزی جبهه مقاومت بر کفر زورگوست. این مهم یادآور و تداعی بخش سخن بلند بزرگ سرمایه های مکتب ماست که آنچه برای خدا باشد رشد می کند. 
 
 این دریای عمیق معنوی که ولایت مداری، ایمان و از خودگذشتگی، شور و شعور و بصیرت را در خود نهفته دارد، سرفرونیاوردن و استقامت ورزیدن در برابر متجاوزان و زورگویان را برای رهروان خویش به ارمغان آورده، انقلاب و نظام اسلامی را از گزند و آسیب بدخواهان در امان نگه داشته و زمینه غلبه و حاکمیت مستضعفان بر مستکبران را فراهم خواهد آورد. ان شاء الله.
 
ما دانشگاهیان وظیفه خود می دانیم که ضمن قدردانی از خدمات بی‌شائبه بسیج، بر این نعمت بزرگ الهی افتخار کنیم و به شکرانه آن جبهه بر آستان الهی بسائیم چرا که تا زمانی که این تفکر در بین جامعه ما پرقدرت وجود دارد احدی به خود اجازه دست اندازی به مرزهای میهن عزیزمان نداشته و تاکنون نیز توطئه های بسیاری را در جنگ نرم خنثی ساخته است. به امید روزی که با رهبری حکیمانه حضرت آیت الله  العظمی خامنه‌ای، غده سرطانی رژیم اشغالگر فلسطین از بین رفته و برداشتن گام های تمدنی به عرصه حاکمیت مهدوی را نظاره گر باشیم. 
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی در کشورهای مختلف و در عرصه های گوناگون، هفته بسیج این شجره طیبه و یادگار امام راحل عظیم الشان(ره) رابه محضر فرماندهی معظم کل قوا، آحاد مردم بویژه ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده معظم شهدا، بسیج دانشجویی، بسیج اساتید و بسیج کارکنان تبریک عرض نموده و پایداری و سربلندی این دلاورمردان و پاک باختگان عرصه ایثار را در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند منان خواستارم.


نظر شما :