رونمایی از پوستر همایش آیت الله سیدعبدالحسین نجفی لاری در شورای راهبردی همایش

۲۹ آبان ۱۴۰۲ | ۱۶:۵۶ کد : ۲۲۴۲ اخبار
تعداد بازدید:۳۸۱
رونمایی از پوستر همایش آیت الله سیدعبدالحسین نجفی لاری در شورای راهبردی همایش

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه جهرم شورای راهبردی همایش سید عبدالحسین نجفی لاری(ره)  با حضور آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و تعدادی از مسئولین ومدیران استانی، نمایندگانی از شهرستان های جهرم و لار در دفتر امام جمعه شیراز برگزار شد. حاضرین در خصوص برگزاری همایشی با شکوه و لزوم تببین اندیشه های آن مبارز نستوه و فقیه عالیقدر  سخنانی بیان نمودند‌.

در این جلسه آیت الله دژکام،نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با قدردانی از تلاشهای صورت گرفته برای برگزاری این مراسم بیان داشت: شخصیت آیت الله العظمی نجفی لاری(ره) از جنبه های مختلفی قابل بررسی است و لذا این سید عارف و فقیه بایستی به عنوان یک چهره تاثیرگذار مورد توجه تمامی حوزویان و دانشگاهیان باشد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس اظهار داشت: یکی از کارهای مهم آیت الله العظمی نجفی لاری، نمایش اتحاد دولت و ملت است و این مهم در حالی که  امروزه دشمنان تلاش می کنند میان مردم و حاکمیت و نظام جدایی افکنند مورد توجه قرار گیرد.


ایشان در ادامه بیان داشت: فرموده اند مَآ کَانَ لِلّهِ یَنْمُوُ، یعنی هر آنچه برای خداست رشد می کند، قصد ما نیز برافراشتن علم اسلام و معنویت است و لذا همگی عزیزان با صمیمیت و همدلی و تقسیم کار اسباب انتقال الگوی این شخصیت عظیم الشان را به خصوص به نسل جوان فراهم نمایند.

در این جلسه دکتر عباس‌زاده جهرمی، رئیس دانشگاه جهرم ضمن قدردانی از حمایت های آیت الله دژکام و حجت الاسلام والمسلمین مدبر امام جمعه محترم جهرم در خصوص پیشبرد برنامه های همایش، گزارش مختصری از اقدامات انجام شده تاکنون را ارائه کرد.
ایشان با بیان اینکه شخصیت آیت الله سید عبدالحسین نجفی لاری کم نظیر می باشد اظهار داشت، پیشنهاد شده است که در کتاب های درسی مختلف در خصوص این شخصیت بزرگ مطالبی آورده شود و همچنین روزی نیز در تقویم به نام ایشان ثبت گردد.
دکتر عباس زاده در ادامه خواستار کمک و حمایت همه نهادها و ارگانها جهت برگزاری هر چه بهتر همایش شدند.
در ادامه جلسه، محمد حسن قدرتی دبیر اجرایی همایش گزارشی از اقدامات اجرایی انجام شده ارائه نمود.
در پایان این مراسم با حضور نوادگان این سید عظیم الشان از پوستر همایش رونمایی گردید.

 


نظر شما :