بازدید نماینده مجلس از دانشگاه جهرم

۲۵ مهر ۱۳۹۷ | ۱۲:۲۷ کد : ۲۲۰ اخبار
تعداد بازدید:۱۸۱۳
دکتر محمدرضا رضایی نماینده مردم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی از پروژه های عمرانی در حال اجرای دانشگاه جهرم بازدید کرد.
بازدید نماینده مجلس از دانشگاه جهرم

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل: دکتر محمدرضا رضایی نماینده مردم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی  از بخش های مختلف و پروژه های عمرانی در حال اجرای دانشگاه جهرم بازدید کرد.

 

 پیشرفت دانشگاه با همکاری نماینده مجلس و فرماندار سرعت بیشتری خواهد داشت

در این دیدار دکتر کامبیز مینایی استفاده از تمام ظرفیت های موجود در شهرستان به ویژه مسئولین را در توسعه و پیشرفت دانشگاه جهرم بسیار ضروری خواند و خاطر نشان کرد این پیشرفت با همکاری نماینده مجلس و فرماندار سرعت بیشتری خواهد یافت.                              

سرپرست دانشگاه جهرم ضمن تشریح پروژه های عمرانی، به بیان مسائل و مشکلات در پیش روی دانشگاه پرداخت و خاطرنشان کرد که این مشکلات با همکاری و کمک کلیه مسئولین شهرستان برطرف خواهد شد.         

وی بزرگترین چالش در پیش رو را اتصال دانشگاه به شبکه آبرسانی شهرستان خواند و ابراز امیدواری کرد، این مهم با پیگیری لازم از سوی دانشگاه و همکاری مسئولین محقق خواهد شد.                                                                                

دکتر کامبیز مینایی دانشگاه را مغز متفکر هر جامعه ای خواند و افزود: پیشرفت هر جامعه ای در گرو پیشرفت و تعالی دانشگاه می باشد.

 
                                                                                                                                

پروژه آبرسانی به دانشگاه جهرم در اولویت باشد

دکتر محمد رضا رضایی پس از بازدید از بخش های مختلف در جلسه­­ ای با حضور رئیس و معاونین دانشگاه با تاکید بر اینکه دانشگاه می باست محلی سرشار از طراوت و پویایی در جهت دانش افزایی باشد تاکید کرد: تلاش کلیه مسئولین در این مسیر باید باشد تا محیطی امن و آرام را برای دانشجویان فراهم شود.

وی در ادامه وحدت در مجموعه­ ی دانشگاه را زمینه ساز رشد و پویای آن خواند و تاکید کرد اساتید، کارکنان و دانشجویان همگی می بایست در جهت پیشرفت جامعه گام بردارند.

رئیس کمسیون عمران مجلس انشعابات آب و گاز را در رأس رسیدگی به مسائل این دانشگاه خواند و افزود که دانشگاه جهرم با داشتن بیش از 2500 دانشجو لازم است فکری اساسی برای رفع مشکل آب انجام شود، تا این معضل برای همیشه برطرف گردد.

دکتر رضایی با اشاره به لزوم تأمین منابع جهت تکمیل سایر پروژه‌های این دانشگاه اظهار کرد: پروژه تکمیل سلف سرویس این دانشگاه نیز در اولویت پروژه‌های عمرانی دانشگاه نیز قرار گیرد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم استفاده از توان مدیریتی دانشگاه در حل مسائل و مشکلات شهر جهرم بیان کرد: شهرستان جهرم قطب کشاورزی است و امیدواریم از توان این دانشگاه در جهت بهبود اوضاع این شهرستان استفاده کنیم.

 
 
در پایان مجمع خیرین دانشگاه جهرم ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مجمع چون کمک به احداث مسجد به بررسی موضوع انتقال آب و فعالیت‌های انجام‌شده در این باره پرداختند.
 
 
 
 

نظر شما :