بیانیه‌ی مرکز هم‌اندیشی استادان و بسیج اساتید دانشگاه‌ جهرم در محکومیت رژیم صهیونیستی

۲۷ مهر ۱۴۰۲ | ۰۹:۱۸ کد : ۲۱۹۷ اخبار
تعداد بازدید:۴۷۶
بیانیه‌ی مرکز هم‌اندیشی استادان و بسیج اساتید دانشگاه‌ جهرم در محکومیت رژیم صهیونیستی

بیانیه‌ی مرکز هم‌اندیشی استادان و بسیج اساتید دانشگاه‌ جهرم در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی

بسم‌الله الرحمن الرحیم

(انا من المجرمین منتقمون)

حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به بیمارستانی در غزه و به شهادت رساندن بیش از ۸۰۰ تن از مجروحان و بیماران بی‌دفاع، یکی از تاریک‌ترین و هولناکترین جنایات بشری است که فقط از سوی اسرائیل و امریکا صورت می‌گیرد. امروز  مظلومیت مردم فلسطین بر کسی پوشیده نیست. رژیم غاصب صهیونیستی پس از هفتاد و چهار سال ظلم، خشونت، ترور، تخریب، غصب سرزمین، آواره­ سازی، کشتار دسته­ جمعی و اقسام جنایات علیه بشریت، به ویژه محاصره هفده ساله قریب به دو میلیون انسان بی­گناه در باریکه غزه و محروم­ سازی آنان از کمترین امکانات حیاتی و نقض همه قوانین بین­‌المللی، در تدارک گسترش دامنه‌ی تعدی و دست‌اندازی خود به سرزمین‌های فلسطینی است.

مرکز هم‌اندیشی و بسیج اساتید دانشگاه جهرم این جنایت هولناک را به شدت محکوم کرده و از همه دانشگاهیان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت این حمله‌ی ددمنشانه دعوت می‌کند.

رجای واثق داریم که به فضل الهی هرچه زودتر تحقق پیام ولی امر مسلمین جهان را در نابودی این رژیم تروریستی خواهیم دید و از تمام مردم دنیا، آزادی‌خواهان، دولت‌های عربی و اسلامی، چهره‌های تاثیرگذار سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشر می‌خواهیم که سکوت و مصلحت‌اندیشی را کنار گذاشته و اقداماتی سریع و قاطع را انجام دهند.

مرکز هم‌اندیشی اساتید دانشگاه جهرم

بسیج اساتید دانشگاه جهرم


نظر شما :