راهپیمایی دانشگاهیان دانشگاه جهرم در حمایت از مردم مظلوم غزه

تجمع و راهپیمایی دانشگاهیان دانشگاه جهرم در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت رژیم کودک کش اسراییل
۲۶ مهر ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۳ کد : ۲۱۹۶ اخبار
تعداد بازدید:۷۵۲
راهپیمایی دانشگاهیان دانشگاه جهرم در حمایت از مردم مظلوم غزه

تجمع و راهپیمایی دانشگاهیان دانشگاه جهرم در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت رژیم کودک کش اسراییل
  امروز 26 ام مهرماه ساعت 11 از مقابل دانشکده علوم پایه تا مقبره شهید گمنام برگزار گردید و شرکت کنندگان با شعارهای مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا انزجار شدید خود را از جنایت و حمله ی وحشیانه ی رژیم کودک کش اسراییل به بیمارستان المعمدانی غزه، ابراز  ودر پایان  در جوار مزار شهید گمنام بیانیه ای قرائت شد. متن بیانیه بدین شرح است:
 
نسل کشی شکست نظامی را ترمیم نمی کند بلکه خود شکست دیگری است......
أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَى نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ ﴿حج/۳۹﴾
"به کسانى که جنگ بر آنان تحمیل شده رخصت [جهاد] داده شده است چرا که مورد ظلم قرار گرفته‏ اند و به طور قطع خدا بر پیروزى آنان تواناست."
ملت مظلوم غزه مسیری را الگوی خود قرار داده اند که جهان اسلام ۱۴۰۰ سال پیش از بزرگ سروران مکتب خویش به یادگار دارد و آن چیزی نیست، جز پیروزی خون بر شمشیر
خوب است که هر مسلمانی این سوال را از خود بپرسد که جهان اسلام و ما مسلمانان چه کرده ایم که به این ابتلا مبتلا شده‌ایم؟
و چه باید کنیم تا از این آزمون سرافراز بیرون آییم؟
برای پاسخ به این سوالات خوبست هر کس کلاه خویش را قاضی کند و در حوزه فردی و اجتماعی فعالیت خود نگاهی داورانه به خرج دهد تا بتواند قضاوتی عادلانه داشته باشد.
به راستی ما مسلمانان و بخصوص سردمداران جهان اسلام را چه شده است که بر ظلم ظالمان بی‌تفاوت شده‌ایم و سخن پیر انقلاب خویش خمینی کبیر را در عنفوان پیروزی انقلاب از یاد برده‌ایم که فرمودند: "اگر مسلمین مجتمع بودند، هر کدام یک سطل آب به اسرائیل می‌ریختند او را سیل می‌برد." (24 مرداد ۱۳۵۸)
 مادانشگاهیان دانشگاه جهرم همراه باسایر جامعه دانشگاهی  کشور و عزیزان سراسر جهان اسلام، ضمن محکومیت جنایات ددصفتانه و نسل کشی اسراییل غاصب و گرگ بی‌انصاف منطقه، همه به ریسمان الهی چنگ می زنیم تا با همدلی و اتحاد مسلمین جهان ریشه ی غده سرطانی اسراییل را برکنیم و تقاضا داریم: ۱- جوانان و آحاد افراد جامعه جهان اسلام و ایران عزیز فریب جنگ روایت‌ها را نخورند. ۲-کشتار انسان‌های مظلوم فلسطین متوقف شود. ۳- محاصره مردم بیگناه غزه مظلوم شکسته شود ۴- محاکمه جنایتکاران در دستور کار مجامع بین الملل قرار گرفته و حقوق بشر در این بخش از جهان مراعات شود.

نظر شما :