پيام رئيس دانشگاه جهرم به مناسبت گراميداشت هفته دفاع مقدس

۰۳ مهر ۱۳۹۵ | ۱۰:۵۱ کد : ۲۱ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۱۵
دكتر مسعود نادريان جهرمي رئيس دانشگاه جهرم با صدور پيامي، فرا رسيدن هفته دفاع مقدس را تبريك گفت .
پيام رئيس دانشگاه جهرم به مناسبت گراميداشت هفته دفاع مقدس

دكتر مسعود نادريان جهرمي رئيس دانشگاه جهرم با صدور پيامي، فرا رسيدن هفته دفاع مقدس را تبريك گفت .

به گزارش روابط عمومي دانشگاه جهرم، در پيام دكتر نادريان  آمده است:

هشت سال دوران دفاع مقدس، نماد غرور ملي، همبستگي و اتحاد ملت شريفي است كه در راه استقلال، آزادي و ارزشهاي اسلامي از جان خود برابر قدرتهاي مستكبر گذشتند تا آينده اين كشور در امنيت و آرامش تضمين شود.

دفاع مقدس، تبلور وحدت، مقاومت و اراده ملت مومن و انقلابي ايران در حفظ استقلال و تماميت ارضي كشور، آرمان‌ها و ارزش‌هاي اسلامي و انقلابي است. دفاع مقدس، طليعه جاودانه غرور ملي است.

بر ما دانشگاهيان است كه در چنين هفته‌اي بار ديگر به واكاوي ژرفاي انديشه و اعتقاد شهداي عزيز و جانبازان ايثارگر و آزاده‌هاي سرافراز پرداخته و با بازنگري در وظايف و مسئوليت هايمان  و در آميختن علم و دانش با مضامين و فرامين مقام معظم رهبري برعزم خود در راستاي استقلال، آزادي و توسعه وطن عزيزمان به مراتب بيفزائيم و خود را وقف خدمت صادقانه به مردم و سرزمين مقدس‌مان بنمائيم، كه جهاد ما در قبال ميهن اسلامي‌مان است.

اينجانب مراتب تبريك و تهنيت خويش را به مناسبت اين ايام غرورآفرين ابراز نموده و ضمن تجديد ميثاق با آرمانهاي امام راحل(ره) و شهداي گرانقدر از خداوند متعال، سربلندي ايران اسلامي را تحت توجهات حضرت ولي عصر (عجل ا... تعالي فرجه الشريف) و در پرتو منويات رهبر عظيم الشان انقلاب اسلامي حضرت آيت الله العظمي خامنه‌اي"مدظله العالي" مسئلت مي‌نمايم.

 


نظر شما :