مراسم نکوداشت دکتر گودرز افتخار جهرمی برگزار شد

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۰:۵۹ کد : ۲ اخبار
تعداد بازدید:۲۴۱۶
آئین نکوداشت حقوقدان فرهیخته و عضو پیشین شورای نگهبان، دکتر گودرز افتخار جهرمی به همت دانشگاه جهرم برگزار شد.
مراسم نکوداشت دکتر گودرز افتخار جهرمی برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جهرم:  آئین نکوداشت و تجلیل از حقوقدان فرهیخته کشور، دکترگودرز افتخارجهرمی در تالار علامه امینی شهرستان جهرم برگزار شد.
در ابتدای مراسم پیام دکتر محمد فرهادی وزیر علوم تحقیقات و فناوری توسط دکتر نادریان رئیس دانشگاه جهرم قرائت شد.
در این پیام آمده است:
سپاس و قدردانی از مجاهدان و فرهیختگان، به مثابه شکر نعمت های الهی، جزیی از آموزه های فرهنگی و ارزشی ما است و دکتر گودرز افتخار جهرمی یکی از مجاهدینی است که تجلیل از او نمادی از قدردانی از کلیه خدمتگزاران حوزه علم و دانایی محسوب می شود.
دکتر گودرز افتخار جهرمی از مفاخر بزرگ علمی کشور و از استادان نام آشنای این مرز و بوم و در عرصه بین المللی است، بی شک چنین استادانی در هر کشوری مایه فخر و مباهات مردم آن سرزمین هستند.
30 سال ریاست بر دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی و تربیت هزاران حقوقدان و 20 سال پاسداشت قانون اساسی و نیز دفاع از کشور در مجامع بین المللی تنها بخشی از تلاش های شبانه روزی این استاد بزرگوار است، او که با وقف زندگی خویش در راه آرمان های اصیل انقلاب و درراه اعتلای کشور، عرصه علم و عمل را در هم آمیخت.
تقدیر از چنین شخصیت فرهیخته و بی مانندی در زادگاه وی و از سوی دانشگاه جهرم و در روز استاد نشان از خردمندی و قدرشناسی و اهمیت جایگاه علما دارد و در خور سپاس و تقدیر است.
اینجانب نیز به نوبه خود و از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری این روز را به ایشان و نیز به همه استادان دانشگاه جهرم تبریک گفته و آرزو می کنم که عرصه آموزش عالی کشور سالها از خدمات ارزنده ایشان در عرصه های مختلف بهره مند گردد.
 

کلید واژه ها: وزیر علوم روابط عمومی


نظر شما :