برگزاری دومین جلسه شورای اداری دانشگاه

۱۲ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۴:۲۳ کد : ۱۹۹ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۹۲
هدف همه ما موفقیت و سربلندی دانشگاه می باشد این مهم فقط با همدلی و اتحاد بین کلیه ارکان دانشگاه محقق خواهد شد.
برگزاری دومین جلسه شورای اداری دانشگاه

دومین جلسه شورای اداری در سال 97 به ریاست دکتر کامبیز مینایی با حضور کلیه کارکنان، معاونین و مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در تالار وحدت دانشگاه برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه جهرم: دکتر کامبیز مینایی ضمن تشریح اهداف خود اظهار داشت: هدف همه ما موفقیت و سربلندی دانشگاه می باشد این مهم فقط با همدلی و اتحاد بین کلیه ارکان دانشگاه محقق خواهد شد.
ایشان دانشگاه را محلی برای گفتمان یاد کرد و ابراز داشتند که همه ی ما می بایست الگویی برای دیگران باشیم.
دکتر مینایی، دانشگاه را خانه همه دانست و اظهار داشتند که ما به عنوان یک خانواده بزرگ با اتحاد و تلاش مضاعف در رسیدن به اهداف والای دانشگاه حرکت خواهیم کرد که شاید در طی این مسیر مشکلاتی وجود داشته باشد ولی با تلاش کارکنان محترم و تعامل با مسئولین ارشد شهرستان این مشکلات را برطرف خواهیم کرد تا دانشگاه را به جایگاه واقعی خود برسانیم.
پیش از این دیدار، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی به سرپرست جدید دانشگاه، اظهار داشت: سیاست وحدت مبتنی بر توسعه و ولایت را یکی از مهمترین سیاست‌های دانشگاه برشمرد.
دکتر عظیم جباره معاون توسعه و پشتیبانی ضمن آرزوی موفقیت برای دکتر مینایی سرپرست دانشگاه جهرم، از زحمات دکتر مسعود نادریان قدردانی کردند و اظهار داشتند که تلاش های دکتر نادریان در طول دوران ریاستشان بر هیچ کسی پوشیده نیست و ابراز داشتند که انتقال دانشگاه از مکان قبلی به پردیس دانشگاه و توسعه زیرساخت ها از جمله تلاش های ایشان خواند.
در پایان این جلسه، برخی از کارکنان به بیان مسائل و مشکلات مورد نظر خود پرداختند.


نظر شما :