ديدار دكتر كامبيز مينايي با فرماندار شهرستان جهرم

۰۶ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۲:۵۱ کد : ۱۹۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۳۸۸
دكتر كامبيز مينايي در آغازين روز از هفته دولت با معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان جهرم ديدار كردند.
ديدار دكتر كامبيز مينايي با فرماندار شهرستان جهرم

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل دانشگاه جهرم : دكتر كامبيز مينايي در آغازين روز از هفته دولت با معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان جهرم ديدار كردند.

 

مهندس عليرضا صحرائيان ضمن تبريك انتصاب دكتر كامبيز مينايي به عنوان سرپرست دانشگاه جهرم، دانشگاه را مغز متفكر يك جامعه خواندند و با تاكيد بر نقش ارزشمند اين نهاد علمي در كليه فرآيندهاي سياسي، اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي كشور، آن را بازويي توانمند در رسيدن به پيشرفت و توسعه ارزيابي كرد و خاطر نشان كردند، بسياري از مسائل كشور را با تكيه بر دانشگاه مي توان حل كرد.


معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان جهرم با اشاره به اينكه توسعه و پيشرفت ميسر نخواهد شد مگر با تلاش فراوان، وحدت و انسجام درون سازماني و تعامل گسترده كه در اين خصوص خواستار همكاري و تعامل بيش از پيش دانشگاه با كليه دستگاه هاي اجرايي و مسؤلين شهرستان شدند.

 

در اين ديدار سرپرست دانشگاه جهرم ضمن تشريح اهداف و برنامه هاي دانشگاه در جهت توسعه و تعالي به بيان مسائل و مشكلات موجود در دانشگاه پرداختند و بر ارتباط مستمر و تنگاتنگ بين دانشگاه و ديگر مجموعه سازمان ها به ويژه مسؤلين ارشد شهرستان تاكيد كردند.

 

در پايان مهندس عليرضا صحرائيان قول مساعدت لازم به منظور رفع مشكلات دانشگاه به ويژه در حوزه آبرساني را دادند و ابراز اميدواري كرد كه اين مسائل و مشكلات ان شاءالله با تعامل و همكاري متقابل به زودي برطرف خواهد شد.

 


نظر شما :