پيام تبريك دكتر كامبيز مينايي به مناسبت روز خبرنگار

۱۶ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۵۵ کد : ۱۹۴ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۱۷
دكتر كامبيز مينايي سرپرست دانشگاه جهرم در آستانه روز خبرنگار پيام تبريكي به همين مناسبت صادر كردند.
پيام تبريك دكتر كامبيز مينايي به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل دانشگاه جهرم: دكتر كامبيز مينايي سرپرست دانشگاه جهرم در آستانه روز خبرنگار پيام تبريكي به همين مناسبت صادر كردند. متن پيام بدين شرح مي باشد:

 

ن و القلم و مايسطرون

 

هفدهم مردادماه "روز خبرنگار " نماد قلم و قسم است ، قلمي كه براي راستگويي و درست گويي به آن قسم ياد مي­كنند . درود خداوند بر خبرنگاراني كه آبروي قلم و دانش را پاس داشته و تمام توان خويش را جز در مسير حقيقت و عدالت به كار نمي‏گيرند.

بازتاب وقايع، تدوين صحيح، عزم راسخ، صبري بلند، بايد از آن خبرنگار و قلمش باشد، چراكه قلم خبرنگار رسانه‌اي است كه از دامن صداقت برخاسته است. خبرنگار صادقانه مي‌نويسد، مي‌نويسد براي ساختن فرهنگ غني، مي‌نويسد براي ساختن كشوري آباد و آزاد، براي ساختن بهترين‌ها؛ آنان همواره در بستر جامعه زندگي مي‌كنند و سلامت فرهنگي و فكري هر جامعه‌اي، مرهون تلاش‌هاي شبانه روزي آنهاست.

اينجانب از طرف خود و تمامي همكاران فرهيخته ام در دانشگاه جهرم، ضمن تاكيد بر بهره‌مندي بيشتر از ظرفيت اصحاب رسانه در جهت اطلاع‌رساني اخبار، برنامه‌ها و فعاليت هاي اين دانشگاه از تعامل سازنده رسانه­ها با دانشگاه و انعكاس مطلوب و شايسته اخبار دانشگاه در رسانه هاي گروهي قدرداني مي­كنم و اميدوارم بيش از گذشته زمينه همكاري بين اصحاب رسانه و جامعه دانشگاهي فراهم شود.

 

دكتر كامبيز مينايي

سرپرست دانشگاه جهرم

 
 

 


نظر شما :