انتصاب دكتر كامبيز مينايي به سمت سرپرست دانشگاه جهرم

۰۱ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۲۵ کد : ۱۹۲ اخبار
تعداد بازدید:۱۵۹۱
وزير علوم، تحقيقات و فناوري در حكمي، دكتر كامبيز مينايي را به سمت سرپرست دانشگاه جهرم منصوب كرد.
انتصاب دكتر كامبيز مينايي به سمت سرپرست دانشگاه جهرم

وزير علوم، تحقيقات و فناوري در حكمي، دكتر كامبيز مينايي را به سمت سرپرست دانشگاه جهرم منصوب كرد.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل دانشگاه جهرم: در حكم دكتر منصور غلامي خطاب به كامبيز مينايي آمده است:

با سلام، با عنايت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالي به موجب اين حكم به سمت سرپرست دانشگاه جهرم منصوب مي‌شويد.
انتظار مي‌رود با بهره مندي از تجارب همه اعضاي هيات علمي دانشگاه و استفاده از تمامي ظرفيت‌هاي استان و استفاده از ظرفيت‌هاي خيرين، وظايف سرپرستي دانشگاه را بر پايه قوانين، سياست‌ها و برنامه‌هاي تقديم شده به مجلس شوراي اسلامي و مأموريت‌هاي تعيين شده براي آن دانشگاه به انجام رسانيد.
اميد است با رعايت منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد در حفظ بيت‌المال و اعمال سياست‌هاي مؤثر صرفه‌جويي در هزينه‌ها، پرهيز از تجمل‌گرايي، تقويت نظم و انضباط اداري و رعايت دقيق مقررات مالي و ارتقاي علمي، فرهنگي و اجتماعي آن دانشگاه، نهايت كوشش و اهتمام خويش را به كار بريد.


دكتر كامبيز مينايي دانش آموخته رشته گياه پزشكي و حشره شناسي كشاورزي از دانشگاه شيراز و تهران بوده ودر حال حاضر استاد پايه 18 دانشگاه شيراز است.
وي تاكنون راهنمايي و مشاوره 40 پايان نامه كارشناسي ارشد و تعدادي رساله دكتري را برعهده داشته و بيش از 70 مقاله علمي پژوهشي در مجلات معتبر داخل و خارج كشور به چاپ رسانده است. افزون بر اين تاليف يك جلد كتاب را در كارنامه خود دارد.
دكتر مينايي هم اكنون يكي از پنج دبير وبگاه بين المللي Thrips wiki و عضو هيات تحريريه مجله Journal of Insect Biodiversity and systematics است.
وي در سال 1392 به عنوان پژوهشگر برتر و در سال 1395 به عنوان استاد نمونه آموزشي دانشگاه شيراز برگزيده شد.


نظر شما :