دیدار استادان دانشگاه های شهرستان با فرماندار ویژه شهرستان جهرم

۰۲ آذر ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۸ کد : ۱۷۹۷ اخبار
تعداد بازدید:۷۰۱
دیدار استادان دانشگاه های شهرستان با فرماندار ویژه شهرستان جهرم

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ رئیس و استادان دانشگاه جهرم به منظور بررسی مسائل شهرستان با مهندس محمد حسن شعبانی فرماندار ویژه شهرستان جهرم دیدار و گفتگو کردند.
در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد عباس زاده جهرمی رئیس دانشگاه جهرم ابتدا ضمن دعوت از کلیه استادان دانشگاه های شهرستان به نشست هم اندیشی استادان که با حضور دکتر سعداله زارعی استاد دانشگاه علامه طباطبایی و کارشناس مسائل بین الملل برگزار می شود، تاکید کردند: لزوم ارتباط و تعامل پیوسته مسئولین شهری با دانشگاه در جهت حل مسائل جامعه می بایست بیش از پیش باشد چرا که حل موضوعات از گذرگاه علم می تواند باعث تسریع در حل مشکلات و در نهایت به پیشرفت منجر شود.
رئیس دانشگاه جهرم در ادامه به موضوع حکمرانی علم و علم حکمرانی از منظر نهج البلاغه پرداختند و افزودند: عذرخواهی مسئولین به هنگام بروز اشکالات و یا قطع عذر بهانه آوران و کسانی که از مسئولیت شانه خالی می کنند به وسیله علم و دانش، ضرورت جهاد تبیین را مضاعف می نماید که در واقع گامی در جهت تبیین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت است.
ایشان در ادامه با گرامی داشت هفته بسیج، به نقش بسیج استادان در انتقال مفاهیم ارزشی پرداخت و افزود: اساتید بسیجی در دانشگاه‌ها نقش بسیار مهم و ارزشمندی در انتقال مفاهیم ارزشمند انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر عهده دارند.
مهندس محمد حسن شعبانی فرماندار ویژه شهرستان جهرم در این جلسه اظهار داشت: استادان دانشگاه صاحب فکر، ایده و نظر هستند و امروزه ما نیازمند ایده و اندیشه ‌های نو و جدید هستیم.
ایشان در ادامه با اشاره به غنای علمی در سطح شهرستان با وجود دانشگاه ها و اعضای هیات علمی نخبه خاطرنشان کردند: معتقدم ظرفیت های خوب موجود در دانشگاه‌ها می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات باشد و ما آمادگی داریم از آنان حمایت کنیم و امکانات لازم را در اختیار آنان قرار دهیم.
 


نظر شما :