پيام تبريك رئيس دانشگاه به مناسبت عيد سعيد فطر

۲۵ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۲:۴۴ کد : ۱۷۳ اخبار
تعداد بازدید:۲۵۱۶
دكتر مسعود نادريان، رئيس دانشگاه جهرم به مناسبت فرا رسيدن عيد سعيد فطر پيامي صادر كردند.
پيام تبريك رئيس دانشگاه به مناسبت عيد سعيد فطر
دكتر مسعود نادريان رئيس دانشگاه جهرم طي پيامي عيد سعيد فطر را به همه مسلمانان در سراسر جهان به ويژه كاركنان ، اساتيد و دانشجويان دانشگاه تبريك گفت.

متن كامل پيام به اين شرح است:


بسم‌الله الرحمن الرحيم
الحمدلله علي ما هدانا و له الشكر علي ما اولانا
ماه رمضان، ماه عبادت، ماه نزول قرآن، ماه ذكرخدا به پايان رسيد. خوشا بر آنان كه در اين ماه مبارك توشه‌اي از تقوي برگرفتند و خانه آخرت خويش را آباد كردند. همان بندگان مؤمني كه با روزه‌داري، تلاوت قرآن و اقامه‌ي نماز همراه و هم‌نفسشان در اين ايام مبارك بود. اميدواريم خداوند منان به كرم بي‌منتهاي خود ما را در زمره‌ي اين بندگان خالص قرار دهد.

عيد فطر روز تولد دوباره انسان و فصل تازه شكفتن ايمان در روح و جان هاي پاك و بيدار است. عيد فطر، عيد فطرتهاي روشني مي باشد كه پس از گذشت ماه مبارك رمضان در نخستين روز ماه شوال اجر و پاداش خود را تنها در قرب الهي جستجو مي كنند. روزي است كه انسان به فطرت پاك خود باز مي‏گردد و به شكرانه اين نعمت بزرگ و بي كران، به ستايش باري تعالي پرداخته و زنگار گناه را از آئينه روشن قلب و جان مي زدايد.

عيد فطر به راستي كه روز عزيز و خجسته اي است، روزى است كه خداوند آن را از ميان ديگر روزها بر گزيده است و به بندگان ناچيزش اجازه داده تا در اين روز نزد حضرت او گرد آيند و بر خوان كرم او بنشينند و ادب بندگى بجاى آورند.

بر خود لازم مي دانم حلول عيد سعيد فطر، نماد برجسته رهايي از قيود مادي و عروج در فضاي رحمت و آرامش الهي را به همه مسلمانان در سراسر جهان و به ويژه كاركنان ، اساتيد و دانشجويان دانشگاه جهرم تبريك عرض نموده و استمرار خالصانه بندگي پروردگار متعال و مهرباني و همدردي با بندگان پروردگار را مسئلت مي نمايم.

دكتر مسعود نادريان
رئيس دانشگاه جهرم

نظر شما :