برگزاری نشست تبیین و روشنگری جامعه پردازی دانشگاه جهرم در حوزه کشاورزی

۱۰ مهر ۱۴۰۱ | ۰۸:۴۵ کد : ۱۷۲۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۲۸
برگزاری نشست تبیین و روشنگری جامعه پردازی دانشگاه جهرم در حوزه کشاورزی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ نشست تبیین و روشنگری جامعه پردازی دانشگاه جهرم در حوزه کشاورزی با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر مدبر امام جمعه جهرم، دکتر محمدرضا رضایی نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون عمران، مهندس محمدحسن شعبانی فرماندار ویژه شهرستان جهرم و جمعی از باغداران و فعالین عرصه کشاوزی در تالار وحدت دانشگاه جهرم برگزار گردید.
در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین دکتر عباس زاده اظهار داشتند: حرکت کشور در مسیر نظام اسلامی با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی آغاز و تداوم آن با استقرار نظام اسلامی ضمن تشکیل قوای سه گانه ادامه یافت، در ادامه این مسیر تشکیل دولت اسلامی و جامعه اسلامی همچنان مورد بحث نظریه پردازان اسلامی می باشد .
ایشان در ادامه افزودند: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب به دو مقوله خودسازی و جامعه پردازی اشاره و دانشگاه را به عنوان موتور پیشران کشور معرفی می کنند. لذا دانشگاه جهرم بر اساس همین منویات و در راستای مسئولیت اجتماعی و با مشورت از متخصصین به عنوان حلقه اتصال علم با جامعه و صنعت گام موثری را برداشته است.
دکتر عباس زاده ضمن اشاره به ضرورت علم به عمل تاکید کردند: ورود قوی و همه جانبه دانشگاه به عرصه تبدیل علم به عمل و جامعه پردازی را تایید و آن را در شرایط کنونی جامعه، ضروری توصیف کردند.
ایشان در بخش پایانی از سخنان خود با اشاره به دیگر دستاورهای دانشگاه جهرم از جمله اخذ مجوز و پذیرش دانشجوی غیر ایرانی، احداث مرکز دانش بنیان و کارآفرینی، راه اندازی و تجهیز خوابگاه 360 تخت خوابی دانشجویی، برگزاری کنکور کارشناسی ارشد، اتمام پروژه انتقال خط آب اهدایی، اتصال به شبکه گاز شهری، از همکاران متعهد و تلاشگر دانشگاه و ایثار مجموعه کارمندان در انجام این گام های بلند کمال تشکر و سپاسگزاری را داشتند.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر مدبر امام جمعه جهرم ضمن ابراز امیدواری از آینده روشن دانشگاه جهرم، حجت الاسلام والمسلمین عباس زاده رئیس دانشگاه جهرم را مدیری دلسوز خواندند و خاطر نشان کردند: اقدام اخیر دانشگاه جهرم در حوزه کشاورزی می تواند منشا اثرات بسیار خوبی برای باغداران شهرستان باشد.
در پایان مراسم دکتر باقریان عضو هیات علمی گروه باغبانی دانشگاه جهرم، پاسخگوی مشکلات مطرح شده از سوی کشاورزان و باغداران و ارائه راه حل برای رفع آن ها در باغات و مزارع بود و باغداران در یک نظر سنجی حضوری و علنی و جمعی؛ میزان رضایت خود از این مسیر عالی اعلام نمودند و حمایت قاطع خود از این اقدام دانشگاه جهرم، ابراز کردند.
شایان ذکر است؛ در پایان مراسم از تعدادی از استادان و همیاران علمی (کارمندان) دانشگاه که نقش بسزایی در پیشبرد اهداف متعالی دانشگاه داشتند، تقدیر به عمل آمد.
 


نظر شما :