پیام تسلیت نماینده شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی و سرپرست دانشگاه جهرم در پی درگذشتِ خواهر بزرگوار وزیر علوم، تحقیقات و فناوری

۰۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۰۰:۰۰ کد : ۱۶۷۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۹۶
پیام تسلیت نماینده شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی و سرپرست دانشگاه جهرم در پی درگذشتِ خواهر بزرگوار وزیر علوم، تحقیقات و فناوری

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ در پی درگذشت خواهر بزرگوار وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر محمد رضا رضایی نماینده شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمد عباس زاده جهرمی سرپرست دانشگاه جهرم پیام تسلیت مشترکی صادر کردند. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
"و بشّر الصّابرین اَلّذینَ اِذا اَصابتهُم مُصیبة قالوا اِنّا لله و اِنّا الیه راجعون"
استاد فرهیخته جناب آقای دکتر زلفی گُل
وزیر محترم وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری.
سلام علیکم
ارتحالِ همشیره مکرمه جناب عالی، مرحومه مغفوره، شادروان: کربلایی خدیجه زلفی گُل باعث تألّم و تأسف شد.
یکی از مصداق های کلمه طیبه در قرآن کریم، مؤمنین و مؤمناتی هستند که زندگیشان در مسیر اسلام، ارزش ها دینی و گره گشایی و اصلاح امور مردم سپری می شود. امید واثق داریم، خواهر بزرگ وار شما نیز در زمره این دسته قرار گیرد که تعبّد و وارستگی از دنیا را برگزیدند و عرش را بر فرش ترجیح دادند.
در نهایت تأثر، درگذشتِ اندوهبارِ این بانوی مؤمنه صالحه را به حضرت عالی و سایر بستگان تسلیت و تعزیت می گوییم.
در شب رحمت و مغفرت، بهره‌مندی از رحمت واسعه الهی و حَشر با بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را برای آن فقیده سعیده و صبر جمیل و اجر جزیل برای تمامی بازماندگان از درگاه ربوبی مسألت می نماییم.


--- دکتر محمد رضا رضایی کوچی
نماینده مردم شریف شهرستان های جهرم وخفر و رییس کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی.
-- محمد عباس‌زاده جهرمی، سرپرست دانشگاه جهرم.
۱۴۰۱/۵/۶


نظر شما :