طی مراسمی از تلاش ها و همراهی های مهندس سلیمانیان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تقدیر گردید

۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۴۵ کد : ۱۶۳۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۳۱۷
طی مراسمی از تلاش ها و همراهی های مهندس سلیمانیان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تقدیر گردید

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ طی مراسمی از تلاش ها و همراهی های مهندس سلیمانیان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جهرم تقدیر گردید.
در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد عباس زاده جهرمی سرپرست دانشگاه جهرم با اشاره به زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه به ویژه در بین جوانان و دانشجویان افزود: یکی از وظایفی که ما امروزه می بایست دنبال کنیم همین است که تمام تلاش خود را در جهت شناساندن راه و هدف شهدای والامقام به نسل های آینده به کار گیریم و در این راستا جناب مهندس سلیمانیان و همکاران ایشان در اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای به حق تلاش های بسیاری را برای احداث پروژه مقبره شهید گمنام دانشگاه داشته اند که جای تشکر فراوان دارد.
سپس مهندس سلیمانیان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جهرم اظهار داشت: فداکاری ها و ایثارگری هایی که شهدا در هشت سال دفاع مقدس برای حفظ کیان ایران اسلامی داشته اند را به هیچ وجه نمی توان جبران کرد.
شایان ذکر است؛ در پایان از تلاش ها و همراهی های مهندس سلیمانیان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جهرم با اهداء لوح و هدیه ای تقدیر گردید.
 


نظر شما :