بیانیه اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه جهرم

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۲۱:۰۰ کد : ۱۵۹ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۲۵
در پی انتصاب آیت‌الله دژکام‌ به عنوان نماینده‌ی ولی فقیه در استان فارس اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه جهرم، بیانیه‌ای را به شرح زیر منتشر کردند.
بیانیه اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه جهرم

در پی انتصاب آیت‌الله دژکام‌ به عنوان نماینده‌ی ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه‌ی شهر شیراز، اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه جهرم، بیانیه‌ای را به شرح زیر منتشر کردند:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
“العلماء مصابیح الارض و خلفاء الانبیاء و ورثنی و ورثه الانبیاء” رسول اکرم (ص)
درگذشت عالم ربانی و مجاهد نستوه، مرحوم آیت الله حاج اسداله ایمانی، نماینده‌ی فقید ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه‌ی شیراز، باعث ایجاد ثلمه‌ای در جامعه‌ ای ایمانی شد که تا پایان گردش شب و روز، هیچ چیز آن را جبران نخواهد نکرد. این غم بزرگ و مصیبت جانکاه را به قطب عالم امکان، حضرت بقیهالله الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، اهالی محترم فارس و بیت معظم آن مرحوم تسلیت عرض کرده و غفران و رحمت واسعه‌ی الهی را برای ایشان از درگاه باری‌تعالی مسئلت می‌‌کنیم. به حول و قوه‌ی الهی، این ضایعه با تدبیر شایسته و حکیمانه‌ی رهبر معظم انقلاب، آیت الله العظمی امام خامنه‌ای دام‌ظله‌العالی با تفویض نمایندگی ولی فقیه در استان فارس و امامت جمعه‌ی شهر شیراز، به آیت الله دکتر لطف اله دژکام، تسکین داده شد‌. حضرت آیت‌الله دکتر دژکام در کسوت نماینده‌ی ولی فقیه و امام جمعه‌ی شهرستان جهرم، نیز منشاء خیرات و برکات دائمی در این خطه شدند و بسیاری از پیشرفت‌های مادی و معنوی و آبادانی‌های کنونی شهرستان، مرهون تلاش‌های بی‌وقفه و مجاهدت‌های بی‌دریغ و خستگی‌ناپذیر ایشان است. اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه جهرم ضمن تبریک و ابراز مسرت از این انتصاب حکیمانه، توفیقات روزافزون آن جناب را در سایه‌ی توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) برای تبیین حقایق و هدایت‌گری فرهنگی و دینی و سیاسی از درگاه خداوند خواستارند. باشد که ولایت‌پذیری و تبعیت بی‌قید و شرط از ولایت مطلقه‌ی فقیه و وفاداری این مردم به انقلاب اسلامی و خرسندی از برکات حضور این عالم وارسته در گستره‌ی استان پهناور فارس، مرهم و التیام‌بخش این فراق و دوری باشد.
اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه جهرم، مراتب خشنودی خود را از اینکه علاوه بر سومین حرم اهل بیت علیهم السلام، همه‌ی استان ولایت‌مدار فارس،از ظرفیت وجود این عالم روحانی بهره‌مند خواهند شد، اعلام می‌دارند و رجای واثق دارند که استفاده از تجارب ارزنده‌ی مدیریتی ایشان، با عنایت به سوابق درخشان دانشگاهی و حوزوی و همچنین با همراهی و تعامل سازنده ارگان‌های دولتی و همدلی مردم فهیم استان فارس، پیشرفت و بالندگی بیش از پیش استان را در پی خواهد داشت. سایه‌ی بلند مقام عظمای ولایت، مستدام باد.
اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ جهرم


نظر شما :