پیام تبریک سرپرست دانشگاه جهرم به مناسبت ۱۲ اردیبهشت ماه و روز استاد

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۹ کد : ۱۵۷۴ اخبار
تعداد بازدید:۷۴۹
پیام تبریک سرپرست دانشگاه جهرم به مناسبت ۱۲ اردیبهشت ماه و روز استاد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ با صدور پیامی از سوی حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد عباس زاده، روز نکوداشت استاد را تبریک گفتند. متن پیام ایشان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
شاگردپروری و معلمی، رسالتی انبیاگونه، جایگاهی رفیع و مسئولیتی سنگین و خطیر است. چراکه برای دستگیری از آحاد جامعه بشری و نیل آنان به اهداف متعالی نمی‌توان قدر و ارزشی معین کرد.
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری، اندیشمند و متفکر توانای کشورمان، به درستی روز معلم و استاد نام‌گذاری شده و فرصتی است تا ضمن ارج نهادن به مقام و جایگاه اندیشه و عالم، صمیمانه‌ترین مراتب سپاسگزاری و قدردانی خود را از همه استادان به ویژه استادان دانشگاه جهرم ابراز کنم.
این روز مناسبت ارزشمندی برای یادآوری مسئولیت خطیر استادان در امر تعلیم و تربیت و این مهم، نشانگر نقش ویژه آنها به عنوان تربیت کننده نیروی انسانی کشور به عنوان زیر بنای توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور است.
رسالت خطیر استادان و دغدغه همیشگی آنان فراهم کردن بستر رشد، تحول انسان‌ها و ترویج کرامت و ارزش انسانی است، چرا که هیچ جامعه‌ای بدون داشتن نسلی دانا نمی‌تواند توانا شود و به اهداف والای خود برسد.
مجدداً همّت و حمیّت همه استادان محترم دانشگاه جهرم را ارج می‌نهم و از خداوند بزرگ سلامتی و دوام توفیق آنان را مسئلت دارم.

محمد عباس زاده
12 اردیبهشت 1401

 


نظر شما :