دیدار فرمانده سپاه جهرم با دکتر محمد عباس زاده، سرپرست دانشگاه جهرم

۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۹:۱۱ کد : ۱۴۹۱ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۴۹
دیدار فرمانده سپاه جهرم با دکتر محمد عباس زاده، سرپرست دانشگاه جهرم

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ سرهنگ غلامعلی احمدی جابری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم با دکتر محمد عباس زاده سرپرست دانشگاه جهرم دیدار کردند.
در ابتدای این دیدار سرهنگ احمدی ضمن گرامی داشت اعیاد ماه رجب، انتصاب شایسته حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر عباس زاده را تبریک و این انتصاب را مایه خرسندی همگان دانستند و افزودند: دکتر عباس زاده در کنار روحیه انقلابی و جهادی، انسانی علمی و دانشمند می باشند.
وی با اشاره به رسالت بسیج که همانا ریل گذاری صحیح تربیتی می باشد، تاکید کردند: تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی و کادرسازی برای آن، نقش‌آفرینی تخصصی در عرصه‌های مختلف و نگاه مسئله‌محور از جمله مأموریت‌های بسیج دانشجویی بوده، اما مهم‌ترین مأموریت این نهاد در شرایط فعلی نقش‌آفرینی تخصصی در عرصه‌های مختلف انقلاب برای تحقق تمدن اسلامی است.
سرهنگ احمدی در پایان تعامل و همکاری بسیج دانشگاه با ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان را بسیار مهم ارزیابی کردند و افزودند: هر چقدر که تعامل بسیج دانشجویان، بسیج استادان و بسیج کارمندان با ناحیه مقاومت بسیج بیشتر باشد ما در مسیری که هدف نهایی تعیین شده، موفق تر خواهیم بود.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین دکتر عباس زاده سرپرست دانشگاه جهرم با اشاره به نقش بسیجیان به ویژه بسیج دانشجویی در تحولات جامعه از آنها به تعبیر رهبری فرزانه انقلاب به عنوان افسران جنگ نرم یاد کردند و افزودند: امروزه مقام معظم رهبری موضوع تهاجم ترکیبی را مطرح می کنند که پیش نیاز این موضوع جهاد تبیین می باشد.
دکتر عباس زاده در ادامه افزودند: جهاد تبیین در دو وجه ضرورت می‌یابد؛ یکی بر اساس معنای خاص جهاد یعنی تقابل و مبارزه با دشمن و دیگری برحسب معنای عام آن، یعنی جهاد برای تبیین حقیقت برای ذات حقیقت.
سرپرست دانشگاه جهرم خاطر نشان کردند: رکن اول جهاد، تلاش در راستای افق نظام اسلامی است که حفظ نظام مقدس با جهاد ترکیبی مد نظر مقام عظمای ولایت محقق خواهد شد و رکن دوم آن حرکت در مسیر رضای الهی است و دانشگاه می بایست در همین مسیر گام بردارد.
ایشان در بخش پایانی سخنان خود تاکید کردند: دانشگاه جهرم همگام با ناحیه مقاومت بسیج سپاه در راستای منویات مقام عظمای ولایت، عمل خواهد کرد.
 


نظر شما :