بازدید سردار باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از مقبره شهید گمنام دانشگاه جهرم

۱۳ دی ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۳ کد : ۱۴۴۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۵۹۹
بازدید سردار باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از مقبره شهید گمنام دانشگاه جهرم

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از مقبره شهید گمنام دانشگاه جهرم بازدید کرد.
وی در جوار این شهید گمنام با اشاره به مقام والای شهیدان خاطر نشان کردند: شهدا در حقیقت پاره‌های تن ملت، شجاعان و دلاوران امت، رهروان امام حسین (ع) و کسانی هستند که همه عزت، شرف، دستاوردهای ایران و انقلاب مدیون آنها است.
سردار باقرزاده ضمن تقدیر از تمام عزیزانی که در ساخت پروژه مقبره شهید گمنام تلاش های فراوانی داشته اند افزود: شهیدان درس بزرگ مقاومت، ایستادگی و عزم را به ما نشان دادند و باید نسل جوان کشور و به ویژه دانشجویان با رشادت‌های این بزرگان آشنا شوند.
پیش از آن حسین پاشه مسئول ساخت و تکمیل پروژه شهید گمنام به عنوان نماینده دانشگاه و مدیر عامل مجمع خیرین دانشگاه جهرم با ارائه گزارشی از روند آماده سازی این پروژه گفت: اجرای این پروژه در چند بخش مختلف از جمله: احداث سازه مقبره شهید گمنام، محوطه سازی، اجرای فضای سبز و احداث جاده اختصاصی انجام شده است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: بیشتر انجام این فعالیت ها با مشارکت گروه های جهادی بسیج انجام شده و هزینه های آن توسط خیرین بزرگوار تامین شده است.
شایان ذکر است با رایزنی سردار باقرزاده و مهندس شفیعیان فرماندار ویژه شهرستان جهرم مقرر گردید یک عدد برج نوری در این محل نصب گردد و فرماندار نیز قول انجام آن را دادند.
 


نظر شما :