از سوی دکتر مینایی، مسئولین ساخت و تکمیل پروژه شهید گمنام دانشگاه جهرم منصوب شدند.

۱۸ آبان ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۷ کد : ۱۳۵۴ اخبار
تعداد بازدید:۷۳۹
از سوی دکتر مینایی، مسئولین ساخت و تکمیل پروژه شهید گمنام دانشگاه جهرم منصوب شدند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ طی احکامی از سوی دکتر کامبیز مینایی رئیس دانشگاه جهرم جناب آقای محسن ذاکری فر و جناب آقای حسین پاشه به عنوان "مسئول ساخت و تکمیل پروژه شهید گمنام به عنوان نماینده دانشگاه جهرم" منصوب شدند. متن حکم رئیس دانشگاه جهرم در پی این انتصاب بدین شرح است:

 

جناب آقای حسین پاشه
با سلام و احترام؛
همراه با عرض تشکر از زحمات حضرتعالی در راستای خدمت به شهید خوشنام در دانشگاه جهرم به ویژه در مراسم تدفین این شهید بزرگوار و عملکرد موفق شما در جذب کمک خیرین و پیشبرد ساخت مقبره شهید، شما به عنوان مسئول ساخت و تکمیل پروژه شهید گمنام به عنوان نماینده دانشگاه جهرم منصوب می شوید. انتظار می رود به یاری خداوند متعال، کمک خیرین و حمایت های دانشگاه ساخت این پروژه در کمترین زمان و در شان آن شهید عزیز انجام گیرد.

 

جناب آقای محسن ذاکری فر 
با سلام و احترام؛
همراه با عرض سپاس از زحمات حضرتعالی در راستای خدمت به شهید خوشنام در دانشگاه جهرم و عملکرد موفق شما در جذب کمک خیرین و پیشبرد ساخت مقبره شهید عزیز، شما به عنوان مسئول ساخت و تکمیل پروژه شهید گمنام به عنوان نماینده دانشگاه جهرم منصوب می شوید. امید است با یاری خداوند متعال و کمک خیرین و حمایت های مادی و معنوی دانشگاه ساخت این پروژه به بهترین صورت ممکن انجام پذیرد.

 


نظر شما :