تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه جهرم

۰۹ دی ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۸ کد : ۱۳۲ اخبار
تعداد بازدید:۱۵۶۵
همایش تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی شهرستان جهرم برگزار شد.
تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه جهرم

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جهرم: همایش تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی شهرستان جهرم با حضور سید آیت الله رزمجو مشاور استاندار در امور دانشگاه های استان فارس در فرمانداری ویژه شهرستان جهرم برگزار شد.
در این همایش با حضور مشاور استاندار در امور دانشگاه های استان فارس از 25 پژوهشگر برتر جهرمی تجلیل شد.
در این مراسم مشاور استاندار در امور دانشگاه های استان فارس وجود 400 عضو هیئت علمی در 13 دانشگاه و مرکز علمی تحقیقاتی شهرستان جهرم را ظرفیت خوبی برای این شهرستان دانست و گفت: شرکت های دانش بنیان این شهرستان هم از وضعیت مناسبی برخوردارند به طوری که از 103 شرکت دانش بنیان که اکثراً در مرکز استان مستقر هستند 3 شرکت متعلق به شهرستان جهرم است که به لحاظ کمی و کیفی وضعیت مطلوبی دارد.
سید آیت الله رزمجو همچنین بر استفاده مدیران دستگاه های اجرائی شهرستان جهرم از توان دانشگاه ها در مسیر توسعه و اقتصاد هم تأکید کرد.
دکترمسعود نادریان جهرمی رییس دانشگاه جهرم نیز گفت: دانشگاه جهرم با توجه به وجود واحد ارتباط با صنعت در جهت تولید اشتغال به عنوان یکی از مراکز بسیار توانمند می تواند به ایفای نقش بپردازد و امیدواریم از توان متخصصان آگاه دانشگاه در این زمینه استفاده شود.

شایان ذکر است؛ در این همایش از اساتید داشگاه جهرم آقایان دکتر عبدالکریم زارعی، دکتر احسان هوشیار و دکتر عبدالصالح زر به عنوان پژوهشگران برتر تجلیل شد.
 
 
 

نظر شما :