پیام تبریک حجت الاسلام شهریاری پور از مشارکت پر شور مردم در انتخابات

۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۵۰ کد : ۱۲۴۰ اخبار
تعداد بازدید:۹۰۶
پیام تبریک حجت الاسلام شهریاری پور از مشارکت پر شور مردم در انتخابات

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ در پی مشارکت حماسه آفرین مردم ایران اسلامی در انتخابات، حجت الاسلام والمسلمین شهریاری پور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جهرم، پیامی بدین منظور صادر کردند. متن پیام ایشان بدین شرح است:

بسم الله الرحمان الرحیم
وَیُعَذِّبَ الْمُنَافِقِینَ وَالْمُنَافِقَاتِ وَالْمُشْرِکِینَ وَالْمُشْرِکَاتِ الظَّانِّینَ بِاللَّهِ ظَنَّ السَّوْءِ عَلَیْهِمْ دَائِرَةُ السَّوْءِ وَغَضِبَ اللَّهُ عَلَیْهِمْ وَلَعَنَهُمْ وَأَعَدَّ لَهُمْ جَهَنَّمَ وَسَاءَتْ مَصِیرًا (فتح/6)
بار دیگر  مردم مومن و ولایتمدار ایران با حضور پرشور خود حماسه آفریدند، حماسه آفرید و با یک تیر چند نشان زدند. ملت ایران با رأی خود علاوه بر استحکام ریشۀ نظام و انقلاب، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان داخلی و خارجی زدند، دوستان و حامیان بین المللی ایران را دلشاد نموده و نقشۀ سست منافقین و کفار را نقش بر آب نمودند. اینک دشمنان قسم خوردۀ این ملت، از جمله آمریکا و اسرائیل و برخی دول خودباختۀ اروپایی و کشورهای مرتجع و شیوخ خلیج نشین و بویژه کشور عقب ماندۀ عربستان سعودی و کودتاگران ترسوی داخلی باید بدانند امروز روز پیروزی اسلام ناب محمدی و شکست لیبرالیسم داخلی و سیاست های تاریخ گذشتۀ آنان است. آنان که به امید مشارکت پایین مردم در انتخابات، آمادۀ یورش رسانه ای و ایجاد اغتشاش در کشور بودند امروز چون درازگوشِ در گل فرو رفته اند که نه قدرت نجات خویش را دارند و نه جمالی مزورانه تا ساده لوحان تاریخ را برای کمک به خویش بفریبند. در این میان کژاندیشان بی بصیر داخلی نیز باید درس عبرت گرفته و از مرکب شیطان پیاده شوند و تا فرصت باقی است توبه کرده و به آغوش انقلاب بازگردند و الا سرانجامی جز فرجام امثال بنی صدر و رجوی و سران فتنه88 نخواهند داشت. در پایان پیروزی جناب حجت الاسلام  و المسلمین آقای سید ابراهیم رئیسی در انتخابات سیزدهمین دروه ریاست جمهوری را به ملت شریف ایران تبریک عرض نموده برای ایشان آرزوی توفیق و سربلندی و خدمت به مردم و انقلاب را از خداوند منان خواستارم.
والحمد لله رب العالمین. والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.
29/خرداد/1400
علیرضا شهریاری پور- مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جهرم
 


نظر شما :